16.10.2008 г., 18:06 ч.

Тук... 

  Проза
1129 0 3
2 мин за четене

Тук...

 

(На М.)

 

Побърках се... Да, аз пиша... Тук е истината. Тук си ти, за когото винаги ще ме боли. Тук са истинските мигове. Тук е светът, в който съм сама... със себе си. Любимият ми лист и химикалът на дните ми. Не се крия. Аз съм тук. Тук, между страниците. Тук... в музиката ми. Тук... във вятъра, разгръщащ мечтите. И тук е възможно да умра... ако ми се иска. Тук съм... и ме няма. Пронизващо ме няма... Пиша... Винаги ще пиша, но тук... само тук. Аз искам да ме няма, но съм тук. И ти четеш... Не ме виждаш, но знаеш, че съм тук, макар изгубила смисъл... Смисъл няма! И мен ме няма, а съм тук. И без пътека ме откриваш и дори в мислите си не съм сама. Аз съм тук, на моста... където те погледнах и разбрах, че те обичам. Да... тук... отляво... на моста. Имаше ме, но вече ме няма. Но ти си още там... Ти си същият и ме обичаш. А аз съм тук, и там вече ме няма. Там бях твоя, а тук съм ничия. Не искам да ме има... дори тук и сега... Не вярвам в нищо. Не остана нищо, в което да се вярва. Още стоя тук и чакам последната ти целувка... Но тук теб те няма... макар да те чета по страниците и да виждам лицето ти по снимките в спомените ми. Теб тук като че ли никога не те е имало. Ти чу писъка ми... Устните ми трепереха... Кълнях се, че те обичам, но ти вече не ме чуваше... Ти вече не ме обичаше... А бях единствена за теб... Само аз... Най-хубавото нещо в живота ти... Най-сладката ти грешка... И дори да умра... аз ще бъда тук... Ще те чакам, дори тук да няма място за теб. Тук, в сърцето ми... само ти си мъртвият! Не те искам тук... Не и тук! Навсякъде беше, но не и тук...Дали те обичах? О, Бога ми... Да... но нито сълзите, нито болката...не можеше да те върне... Нищо не може... Късно ли е? Не те ли обичах достатъчно? Не се ли преборих дори със себе си за тази любов... Ще те помня... Винаги ще те помня... ще помня целувките ти... ще помня всяко докосване...ще помня страхотните ти сини очи... преливащи от любов... ще бъда тук и за двама ни... дори само за миг... пак ще се надигна на пръсти и устните ни ще се слеят... само тук... само тук това е възможно... и само тук обичта ти не пресъхна... защото е по страниците... Сама съм... със себе си... тук! Всъщност не тук... а никъде...никога... Съзнанието ми кърви... Треперя... Блъскам вратите... Задушавам се... Тичам и бягам от нищото... Бягам от теб!!!

© Единствена Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • На края ми се разтупка сърцето.Това "тук" понякога е ангелът хранител ,които вечер те кара да заспиваш спокойно,но по-често е като призрак,който не ти дава да мигнеш.Понякога прекрасно и нереално,но когато събуди ужаса е така реалистично.Мисля ,че има нещо много сбъркано в истинските творци,а може и да са много по-нормални от другите.Със сигурност ,обаче, има разлика между просто странен човек и творецът-той е намерил своя свят.Той има своето "тук"!Направи го такова каквото го искаш,защото е само твое и трябва да е точно каквото го искаш! И... сещай се по-често, че в реалността те чака един прекрасен човек!
    А аз все съм си наоколо да помагам ако има нещо Обичам те,Стефинка,защото често ми помагаш да разбера собствените си странности по-добре!Благодаря...
  • Красиво, но с тъжни нотки!Усмихни се!Поздравче, Стефи!
  • Въздействащо е, много ми хареса как пишеш! Много искрено и чисто откровение!
Предложения
: ??:??