25.05.2007 г., 13:03 ч.

Тупа-лупа vs Антинежност 

  Проза
758 0 0
1 мин за четене

Сега да се върнем на терена, където отборът на чувствата е захвърлен! Нарушение на един от играчите долових за умишлена разконцентрация на съперника. Играта не е много чиста, червените картони се раздават на поразия. На скамейката недоволно клати глава треньорът за слабата игра на един от титулярите на ФК Антинежност! Желание за голове има, тактическите надигравания куцат. Полето на захвърлените е полупразно, играчите са изтеглени в другата част, където е същинският двубой! Гладиатори... Отстояване на позиции!Разпределение на усещания! Равномерни подавания на топката с чувствата...   Ии ГОООООООООЛ!!! Какъв невероятен обрат, драги зрители! Не сме ставали свидетели никога на такъв феномен!Онемяват! Онемяват фибрите по трибуните! Стадион "Тяло" се изправя на крака и адмирира отборът си! Невероятна гледка... Голът се отбелязва в полза на ФК Тупа-лупа! Резултатът е 1:0, като домакините - Антинежност, значително изостават! Има броени минути до края на първенството! Дали това ще е победа за противниковия гостенин?!... Дали това ще значи купа за тях?!          
                                    
                                     *Прекъсваме за реклами... ТЪЪТ!

                                     *Моля да ни извините за появилите се технически проблеми с вашата кабелна телевизия! Излъчването на програми ще бъде прекратено временно!


       Мачът така и не беше изгледан докрай... Какво стана накрая?!... Кой е победител на Душата... остава мистерия.  

                                                                                                                    • край •

© Муф Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??