15.03.2006 г., 22:38 ч.

....Тя! 

  Проза
1372 0 4
2 мин за четене
 Тъга, болка, мъка... какво ли е то? Гледаш ме , не съм тъгата, болка...мъка..НЕ!!А знаеш ли коя съм аз.... не... ти никога не знаеш! Аз съм онази, която те омагьосва всеки път! Кара те да се смееш и плачеш! Аз съм самотата!

От къде дойдох? Естествено, че ме извика ти..не помниш ли!? Няма да плачеш... Аз съм тук и отново ще те прегърна, ще те целуна и ще си поговорим! Знам, че понякога ти е доста досадно да си с мен... но на мен ми остана само ти... Понякога се чудя как може самотата да е сама... !!!Незнам, но всички ме изоставиха...намериха си нови приятели - тъгата, любовта,еуфорията, дори избраха отчаянието...а мен никой не ме иска! Хората вече са готови да приемат и агонията, само да не са с мен! А аз...какво правя аз???
Седя и си говоря с теб - за живота, за теб,за мен...толкова ли е лошо...
Благодаря...няма да плача, добре! Искаш ли да си поговорим и днес...? Кажи ми защо си сам?
 О извинявай аз съм тук, да!

....Не мисли, че нямаш никой не е така! Да знам, че искаш да се смееш както преди, че искаш да си с хората, които обичаш....но не може! Тежко е! Но ти си силен. Сълзите не променят времето и не сбъдват желания...
Виж аз съм тук изпита от въпроси, можеща, но търсеща! Не знам коя съм, а всъщност съм всичко!Отчаяна, но винаги усмихната и истинска!!! Аз съм края, но винаги едно начало!Бурия, но слънце! опитай се да бъдеш като мен....

Хммм искаш ли да пойграем на нещо, за да забравиш за миг света? ...

..Хаха вече се уморих! Ще се пръсна от смях.... Какво дали знам?
Забавно ти е с мен? Благодаря и на мен с теб!
Понякога си мисля, че когато съм с някой той не може да страда, защото аз ще го предпазя!...А друг път, че аз го карам да търси болката и сълзите... Не мислиш така? Ти си добро момче...ела да те прегърна, виж луната!Просто затвори очи и чуи какво ще ти разкажа!
Една приказка за момичето и света....позната още от както слънцето за пръв път погледнало към Земята!!!...

...Тогава момичето казало "Аз може да не съм с вас, но не съм и сама! Имам нещо, което вие нямате - сърце и чувства!..." После погледнало нагоре, усмихнало се и затичало щастливо - само, но всъщност с милиони приятели!!!...
 

                                                                                                          Юлия (запазени прав஧)

© Мигличката Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • МНОГО ДОБРЕ Е ПОДНЕСЕНО НЕ СЪМ МИГНАЛА ДОКАТО ГО ЧЕТОХ
  • Супер е,много ти благодаря!Явно не само аз имам подобни мисли,много е хубаво!7+
  • Страхотно е...затаих дъх, докато го четох! 6
  • Не мисли, че нямаш никой не е така!../Бурия но слънце!Браво!6
Предложения
: ??:??