2.06.2021 г., 9:30 ч.

Тя дойде! 

  Проза » Други
962 5 9
1 мин за четене

Тя дойде! Дойде Там във времето на границата между световете. Пак му го направи онова... Знаейки честотата на неговата вибрация (не е била тайна никога за нея... та той я обичаше),  тя го изненада в гръб. Не играеше по правилата (всъщност за какви правила говоря, та тя беше спазила единственото правило на Енергийният свят: тя трептеше с неговата вибрация - тя беше той)! Нейното ефирно тяло с финес се вля в линеарните му енергийни потоци, а То (неговото ефирно тяло) не се разбунтува само се усмихна доволно (винаги правеше каквото си поиска и винаги я приемаше с лекота). Магия, споделеност някаква... казват, че това било Любов. Само тя можеше така да преодолява енергийната му защита и да достига до ядрото на Душата му. Тя знаеше: Там в ядрото има запазено място само за нея. Само сливането с неговата енергия ще  накара енергийните им потоци да се завихрят в цветна кълбовидна спирала и Енергийният им заряд да затрепти с пулса на Вселената... Само тогава Душите им достигаха онова състояние на абсолютна пълнота... Тя обожаваше това състояние. Обожаваше да чувства  как Енергията като лавина набира сили и превзема цялата им същност и ги отнася ТАМ, където няма днес, няма утре . ТАМ, където с безброй други плазмени кълбета, вплетени две по две  в прекрасни Безкрайности, с трептенето си възпяваха и  поддържаха Вселената жива и жизнена. ТАМ, във Вечността, от  Нищото се раждаше Всичкото... Тя знаеше: "Часът и мястото на срещата на Душите никога не се променят!"

© Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Браво! Поздравления!
  • Благодаря Скити! Осъзнаването на обичането е Благодат! Всеко истинско състояние е лесно за описване, То не заслепява и не ограничава съзнанието, а разкрива необята на енергийно море на Вселената! ТАМ ми е най уютно ! Благодаря! Усмих!
  • Да, Миг, Блу го е казала много точно! Успял си да опишеш невидимите състояния и трептенето на душите, наречено - Любов! Много ми хареса!
  • Привет момичета ! Роси като истински близнак зная , че чувстваш целият спектър на енергетиката на творбата ми. Блу това е най милият коментар , който съм чел за себе си! Благодаря ви момичета! Прегръдки от мен ! Усмиииииииииииииих!
  • Имаш невероятната дарба да описваш красотата на трудно изразими, а още по-малко видими неща и състояния.
  • Тя е онази космическа сила в света, която може да тонизира човешкия организъм, която стимулира и хармонизира всички органи, дава импулс на човешкия живот. Хубаво е, Миг!
  • Ехааа колко е светло при мен! Благодаря момичета от сърце! Много искрено усмииииих!
  • Благодаря!❤️
  • "Часът и мястото на срещата на Душите никога не се променят!"
    Ехааа, Приятелю! Оставям ти подаръче, за вдъхновение, и очаквам!
    https://www.youtube.com/watch?v=T0ZuA8t0154
Предложения
: ??:??