22.09.2020 г., 21:25 ч.  

Тя най-бързо остарява! 

  Проза » Други
500 7 8

В навечерието на светлия празник - Независимостта на България, премиерът обходи редица села на българи мюсюлмани. Той беше посрещнат с радостни възгласи и приветствия и със спонтанен изблик на благодарност за построеното по негова инициатива, както и за успешно решените транспортни проблеми. В същото време на жълтите павета в София около 1000 души яростно скандират - "оставка". Да са живи и здрави мюсюлманите, че дават пример за благодарност. И тук си спомням мисълта на един от най-големите философи на всички времена - Демокрит. Той пита: "Кое е това, което остарява най-бързо на този свят?". И отговаря: "Благодарността!". Пророчески слова, макар и изречени преди хилядолетия.

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да правим добро и да не чакаме благодарност
  • Аз се радвам, че не живея в анархия, а в подреден свят, макар и с недостатъци. Недостатъците са петънца, които не бихме могли да видим без да има хубав фон или картина зад тях. Понякога човек се взира прекалено много и забравя да благодари. Хубав текст, който обръща внимание на някои парадоксални обстоятелства и замисля.
  • Смислено, актуално, лично...
    Разбира се, може да се спори. Но важното е - как авторът е изложил мнението си. А е успял да привлече вниманието дори на несъгласните с него - като мен.
  • Благодаря за интересните коментари, колеги по перо! Теди, забележката ти е много уместна. Наистина под въпрос е - имало ли е изобщо каквато и да е благодарност. Стойчо, бъдещето ще покаже дали едни конкретни слова са излишни или не. Надявам се да не са. Румяна - права си! Исмаиле, с две изречения си казал всичко. Впечатлен съм от високата ти нравственост и гражданска позиция! Благодаря на всички коментирали, които са поставили текста ми в Любими! Благодаря за Любими и на г-жа Елка Тодорова!

    Успешен завършек на седмицата и нека Бог да пази България!
  • Неблагодарността е присъща черта на онези,които са изгубили човешката си същност! Дори и кучетата са признателни, за доброто, направено за тях...
  • Така е може да остарява бързо ,но е скъпа и ще я има винаги! Честит празник България!
  • Днес е по-разумно мълчаливо да се замислим, отколкото да сгрешим с излишни слова.
    Честит празник на всички българи по света и у нас!
    Да живее България!
    Благодаря, че ни припомни за сентенцията на Демокрит,Младен!
  • За съжаление понякога "благодарността"
    дори не се ражда, за да може да остарее!
    Хареса ми!
    Поздрави!🌟
Предложения
: ??:??