11.01.2014 г., 19:09 ч.

Тъгата 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1089 0 5
1 мин за четене

 

 

 

 

Посвещавам на тия, които познават това чувство.





- "Тъгата е тежка болест, която засяда дълбоко в гърлото и стиска толкова силно, че те оставя без дъх. Страничният ефект е, че може да стопи някой килограм. :)"

- "Човек не забравя нищо, което му е било скъпо, защото всеки опит да забрави, неизменно поддържа спомена жив."

- "От щастието до тъгата има само половин крачка, понякога и само половин секунда."

- "Колкото и да е парадоксално, понякога нашата тъга е цената, която трябва да платим за щастието на някой друг. Малката утеха е, че това ни прави горди от себе си.:)" 

- "Тъгата е натрапницата, която отнасяме в безсънните си нощи."

- "И най-щастливите моменти накрая се превръщат в тъжни спомени, защото тъгата е в основата на живота, а миговете щастие са само малки изключения."

- "Обикновената мъка се лекува с прегръдка, тежката е нелечима."

- "Сълзите са думи, задушени от тъгата."

- "Няма достатъчно корав човек, който да пребори могъщата тъга без поне една драскотина в сърцето."

 

 

"Веселият Куш"

 

 

http://kushel.blog.bg/drugi/2012/10/28/tygata.1014424

 

 

 

© Куш Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Катя, доста тъга ме споходи през последната година и се запознахме твърде добре.

    Мани, добре ме разбираш. Благодаря!
  • Знаете ли, че мозъкът не обработва негативи...Ако кажеш на някого например: "Не мисли за син слон", то в неговия мозък веднагически изниква картината за синия слон...Тъгата е нещо, с което се борим панически и всячески и затова боли още повече, вместо да й се отдадем, приемем и насладим с ясното съзнание, че и това ще отмине Куш, много искрено, вярно и написано с вкус и усет към силните емоции, които само човек може да изпитва и респективно оцени
  • Най ми хареса че "Сълзите са думи заглушени от тъгата". Много рядко плача, може би защото за тъгата нямам думи.
  • Благослава, сърцето е там където са мислите ни.
  • И в най-голямото нещастие има надежда,защото след краят идва ново начало,но началото това е любов,а щастието е толкова близо до нас,но сякаш мисълта ни е винаги там,където ни няма.
Предложения
: ??:??