2.10.2005 г., 11:53 ч.

Тъщата-разказ втори 

  Проза
1281 0 1
2 мин за четене
Разкази за тъщата - разказ втори Днес тъста ми отряза един резен диня , а тъщата ми отпусна една пълнена чушка. Доволен и предоволен съм!Има и къде да спя/разтегателен фотойл - стол/ който си донесох преди време от село,защото преди това спяхме тримата със синчето и жена ми на една спалня и аз си бях пригодил една дъска която се двигаше и спускаше в страни от спалнята за да не се изтърся.Даже в последно време си я бях тапицирал за да не ми убива.Но нещата се подобриха и вече си имам собствено леглово пространство. Доволен и предоволен съм!Наем не плащам.Ток ,вода и телефон -също.А и аз толкова и ги ползвам.По цял ден съм във малката интернет заличка ,която си направих и стоя там по цял ден за да не се мяркам пред очите на тъщата,която продава зеленчуци в гаража/лятото/,а зимата ходи по застраховки,/застрахователен агент е/, а през останалото време си раздвижва крака като седи на дивана и го клати нагоре-надоло. Доволен и предоволен съм!Вечер като се прибера дори и да нямам оборот от заличката и да не съм успял да си купя редовните два кремвирша със кофичка кисело мляко...поне хляб съм купил и знам ,че тъщата е наготвила чушки или картофи и поне част от яхнията е останала и като се нагълтам с хляб и изсипя киселото мляко във чинията става ега ти яденето!После се чудя защо съм станал 80 килограма...а,бе то май за ръст 180 не е много ама...обикновено съм 75-76... Доволен и предоволен съм!Защото знам,че дори да нямам пари за да дам на жената да си купи две кутии цигари и на синчето за втори сладолед,знам че тъста или тъщата в краен случай, макар и с мърморене,ще му дададат пари и той ще си купи сладолед. Доволен и предоволен съм!Защото знам,че имам покрив над главата си и жена и синче до мен в детската стая в която спим вече 14 години тримата и тяхното присъствие ме изпълва със щастие!Е,не винаги съм щастлив,защото понякога стават скандали,че съм бил непрокопсаник и още не съм си купил кола и апартамент,както някои наши роднини,които са на работа в чужбина,но предполагам,че и това ще стане в близките години...Само да успея да си позакрепя заличката ,да успея да си плащам редддовно осигуровките,наемите,ток,интернета,лицензите,патентите,ХЕИ изискванията,липсата на клиенти иадската жега,защото нямам климатик.... Не само съм доволен ,но съм и предоволен!...Какво да кажат тези дето нямат покрив над главите си и хляб на масата си...на мене даже парче диня ми режат и Цяла чушка в чинията си имам!Какво повече от това?Каква по-точно определение на думата Щастие!?Няма!И неможе и да има!..Амин!

© Живко Желев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??