13.09.2011 г., 21:38 ч.

Училището ни зове... утре 

  Проза » Приказки и произведения за деца
823 1 1

- Извинявам се много, но ще ви събудя. Не се озъртайте. Ученическата чанта съм. Не сте ме чували досега, нали? Не се налагаше да говоря. Но сега... Сега ме чуйте.

- Не се чувствам обикновена ученическа чанта. Специална съм. Да. Специална, защото съм и на специална ученичка - чанта.  Сега в  училище и вие ще ù помогнете да блесне със знанията  и уменията си.

  Вие също сте необикновени моливи, гумички, абе всички пособия, които нашата стопанка ще използва през учебната година, сте такива. Слушате ли ме? Разбрахте ли ме?

- Да бе, да. И аз, моливът, ще съм необикновен, нали? Не е за вярване това.

- Така е. Повярвай! Докато тези малки на вид ръчички те докосват, ти ще си необикновен. Вярвай, тези ръчички умеят много и ако им помагаш, ще докажат на всички колко умно е детето, което ги притежава. Аз - чантата,  съм горда, че тогава в магазина то избра точно мен. Винаги с радост ще го придружавам. Заедно с вас, разбира се. А сега - лека нощ. Утре ни зове училището.

Лека нощ, дете. Ние сме готови. Ти също, нали? Училището ни зове... утре.

 

© Харита Колева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??