Произведението не е подходящо за лица под 18 години
Никога не съм симпатизирал на швабите и изпитвам неистова радост щом някой тим успее да ги елиминира. Спомням си световното по футбол през 1982г., спечелено от великия тим СКУАДРА АДЗУРА, с гениалните Паоло Роси и Дино Дзоф. Италианците начукаха Аржентина, после Бразилия, а на финала буквално се изгавриха с швабите. Никога не съм се чувствал така щастлив - буквално пиян от щастие. Хората бяха излезли по улиците след мача и крещяха ентусиазирано - "Вива Италия"!
Днес - 5 юли 2014г., Ла Фурия начука швабите с 2:1!!! При такъв резултат боли най-силно. Да си домакин и да те отстранят така - евала на испанците!!! Направиха ми кефа. Ашколсун, аферим, машшалах!!! Немците изравниха точно една минута преди края на редовното време, но испанците им го начукаха точно една минута преди края на продълженията. Съдбата си знае работата! И от това начукване ще ги боли, ама много яко ще ги боли - треньор, отбор и цялата им швайнска публика. Може би техният покоен фюрер Шикелгрубер е направил троен Салхов в гроба, гледайки това германско многоцветно футболно войнство - швайн-сбирщайн.
Едно е сигурно - младият испански тим спечели напълно заслужено. Лично аз му желая да стигне финала и да грабне европейската титла. А швайните нека да ги утешава мистър Шолц.
© Младен Мисана Всички права запазени