27.05.2010 г., 23:59 ч.

Усмихни се... 

  Проза » Писма
1206 0 2
1 мин за четене

   Защо ми казваш, че не си обичан? Нима никой не ти е казвал колко много означаваш за него? Нима не вярваш, че си перфектен? Ти си толкова перфектен, колкото един човек може да бъде. И нима никой не ти е казвал, че в очите ти има толкова вяра и надежда, че можеш да озариш света с тях? Ти не си роден напразно. Не осъзнаваш ли, че си роден, за да бъдеш себе си? Че ти си едно късче от този свят и че без теб той няма да е цял? Всяка твоя грешка те прави по-съвършен. Продължавай напред, защото ти си все така прекрасен. Грешките, които направи, принадлежат на миналото. Животът е пред теб и с всяко твое събуждане ти се отварят още хиляди врати. Ти нямаш нужда от крила, за да летиш, защото можеш да се рееш, стига да си щастлив. А ти си щастлив, когато знаеш, че си обичан. И в случай, че никой не ти е казвал, че си обичан, позволи ми аз да бъда първият, който ще ти го каже. ОБИЧАМ ТЕ!

   Пак те питам – никой ли не ти е казвал, че си обичан? Усмихни се, даже когато ти е тъжно – някой друг човек, отчаян от живота, също ще се усмихне! :)

© МорскаСирена Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много хубаво послание към читателите на този сайт! Изкуството е врата към душат на другия, чрез него хората се сближават и опознават истински. Когато споделяме своите чувства, независимо по какъв начин, било то чрез стих или картина или по някакъв друг красив начин, ние отваряме тази врата..Желая ти много успехи!
  • =]
Предложения
: ??:??