12.10.2007 г., 9:46 ч.

Уважаеми зрители 

  Проза
799 0 3
1 мин за четене
 

Уважаеми зрители! Гостът ми тази вечер е типичен събирателен образ. Не е крадец, както вероятно бихте си помислили, а вплита в себе си характерните черти на космополита.
Той е познат като плейбой, галантен кавалер и кавалер на няколко ордена, конекрадец на дребно (посягал е предимно на понита в Аржентина), нелош танцьор, дубльор в някои от най- опасните сцени на култовия филм "Простакът и длетото", както и не на последно място изтънчен гастроном. Гостът ми е бил в 98 страни от 4 континента, обиколил е земята с балон, завързан на опашката на джъмбо-джета му, покорил е тридесет и два от четиринайсетте осемхилядници и е прекосил на ръце перуанските Анди. Личен приятел е с папа Бенедикт 16-ти, Майка Тереза, чичо Скруч и братовчед ми Вини, както и със спри или баба ще стреля. Хобито му е да свири на укулеле с леля си, както и да жонглира с включени моторни триони. Към пъстрата му биография бих могъл да добавя и контрабанда на хладно оръжие за Руанда, салфетки за Сомалия и радари за Сърбия. Получава най- редовно поздравителни писма от президенти и министри, както и заплашителни такива, но не знае от кого, защото не ги чете. Понастоящем живее, както сам се изразява, на планетата Земя и не би я заменил с никоя друга. Има дванадесет деца от жена си, както и двама братя от майка си, които като него са се отдали на страстта да си жив. По изрично негово желание обаче камерите ще бъдат изключени по време на интервюто, затова останете с рекламите по БТВ!

© Илиян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.

  • Не, че разбрах нещо,но беше забавно...
  • Очарователно!
    Мерси за усмивката!
  • хах...това е най -яката автобиография която съм чела...чак ми се иска да го познавам този образ
Предложения
: ??:??