14.03.2009 г., 14:29 ч.

В парите ли е щастието? 

  Проза » Други
2139 0 3


 Не мисля лично аз, че парите те правят истински щастлив.
Вярно е - с пари можеш да си купуваш всичко, за което мечтаеш материално.
Да, с пари можеш да си направиш живота по-разнообразен, но не и по-щастлив...
Можеш дори да имаш приятели фалшиви и любов, но тя да е само заради парите, а не заради това, което си всъщност... Но както е казано, всичко все някога се изчерпва и тогава какво? С парите не можеш да купиш чувства, любов, както и щастие.
Има един цитат "Беднякът, ако някой го обича, поне е сигурен, че го обича истиски."
И аз съм напълно съгласна, защото този, който обича, не иска нищо материално в замяна, освен да му се отвърне със същите чувства!
Най-ценните неща на света не се купуват с пари!!!

© Елизабет Николова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Цитат от "Дядо Горио"!Как ли би изглеждал света ако всички бяха бедняци?Всички ли щяхме да сме обичани?
  • браво на девойчето,само си на 16 години,а пък как разсъждаваш философски.мисля че доста хора в България могат да се поучат от тебе
  • Търся красота на израза или някаква дълбока идея, някакъв бунт или може би пък нещо поне малко изключително. Търся нещо, което да ми се забие в мозъка, което да ме провокира да мисля, да даде воля на съзнанието. Търся нещо, което като прочета и да ме накара да си кажа "Е, Мими, прочете нещо добро". Но за съжаление не го откривам тук...
Предложения
: ??:??