6.05.2009 г., 11:13 ч.

В търсене на Смисъла 

  Проза » Разкази
701 0 5
1 мин за четене

Новодошлият влиза в кръчмата и оглежда внимателно всички посетители, които са си обичайната пасмина любители на чашката. Явно знае кого точно търси, защото щом съзира Дърт Пън, който вече стабилно е напреднал с материала, веднага се насочва към масата му.
- Казвам се Тър Сач - представя се странникът. - Обикалям по света в търсене на мъдрост.
- Ми хуб'ву - с известна трудност измърморва премъдрият.
- Казаха ми - продължава търсачът: - Че ти си от най-мъдрите хора тъдява.
- Може и така да е - внимателно казва Пън, измъчван от умерено количество алкохолен световъртеж.
- Искам да те питам за Смисълът - завършва речта си Тър Сач, явно не забелязващ окаяното състояние на събеседника си.
- Хм - замисля се Дърт Пън. - Виждаш ли ееей оная планина?
- Да - потвърждава другият, след като поглежда в оказаната посока.
- От другата ú страна - продължава с упътванията премъдрият. - В подножието ú има едно малко градче, подобно на това. В него, в най-източната къща, живее най-мъдрият човек наоколо. Него питай.
   След това колосално умствено и физическо усилие Дърт Пън доволно се обляга назад в стола си и още по-доволно се почесва по корема.
- Знам го - казва Тър Сач леко раздразнен. - Точно той ме прати при теб.
- Оооо - възкликна премъдрият. - Тогава работата е съвсем друга. Я поръчай една кана с вино...

© Стоян Вихронрав Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Аз пък открих чешки хумор.
    От приказките на Карел Чапек.( Д-Р ВАР = ДЪРВАР)
    Много свежо.. А като се замсилиш в какви интернационални рамки се е размил хумора и още по- свежо да ти стане
  • И аз мисля като Белла, а ме усмихна твойта свежест.... Поздравявам те!
  • Много яко, ама много много!
  • Съжалявам, но е станало някакво объркване - тук има само и единствено български хумор.
    Като цяло с едно изключение само не си падам по английския хумор.
    Поздрави.
  • Хах добър английски хумор

    Поздрави!
Предложения
: ??:??