9.12.2017 г., 19:29 ч.

Ведри монолози 

  Проза » Хумористична
384 2 7
1 мин за четене

- Хубаво е да има средство, което да превръща престъпниците в почтени хора... Освен, изборите, де...

- Из фантастичен филм – „Извънземен! Дай да ти стисна ръката"... – "Кой ти каза, че това е ръката?”...

- Реформите трябва да се провеждат нощем, когато правителството спи и не може да пречи...

- Има с какво да излезем на международната сцена – с протегната ръка...

- Внимание, внимание! Говори София... Останалите работят...

- Може ли да считаме за мюсюлмани тези, които от пенсионирането си насам не са яли свинско?

- „Тия кретени...” – „Хайде да не говорим за политика...”

- „Старата гвардия умира, но не се предава...” – „Ще ви огорча, господин премиер! Старата гвардия не само не се предава, но и не умира...”

- „Застраховането на живота ще ви донесе поне благодарността на потомците...”

- Край хотела е задържана политическа проститутка...

- Като започне да се учи Закон Божи, децата ще говорят – „Бъди готов!” – „Воистина готов!”...

- Микрохирургия – това дребни хирурзи ли са?

- Ако харесвате една жена – не е задължително да й плащате пари. Но ако сте платили пари – задължително е да я харесвате поне...

- Боя за коса "Сезони" - косата първо е зелена, после пожълтява, накрая опадва...

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??