26.05.2011 г., 23:57 ч.

Великите животни от вида Homo Sapiens Intelektum Samotinum Edinakum 

  Проза » Хумористична
823 0 0
1 мин за четене

Въпросните същества се характеризират с ограничена избухливост, премерена безполезност и скромни закърнели умения в областта на мисловната дейност.

Този нов биологичен вид се среща предимно в големите градове, обградени с планини. Единствено при такива условия животното може да се почувства достатъчно затворено и несвободно, за да развие докрай агресивния си характер. Всеизвестно е, че женските от този вид са доста по-агресивни и избухливи от мъжките индивиди. Неизвестна е единствено причината за този феномен.

Когато останат насаме със себе си в четиристайните си клетки, великите животни от вида Homo Sapiens Intelektum Samotinum Edinakum обичат да ръмжат истерично или да записват с единия от предните си крайници мрачни рими на бели листове. Последните изследвания сочат, че повечето индивиди предпочитат да използват моливи за тази цел. Не е странно да се предположи, че тези създания имат чувство за умереност, защото практикуват мрачните си занимания единствено насаме.

ВАЖНО! Не се препоръчват като домашни любимци. Записани са случаи на счупени усмивки и накърнени достойнства от женски индивиди от вида Homo Sapiens Intelektum Samotinum Edinakum. Както името им сочи, те предпочитат да живеят сами и всеки разрез с тяхното настроение може да се окаже фатален за собственика. 

© Илияна Брайкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??