9.07.2024 г., 19:54 ч.

Вицове 

  Проза » Други
114 1 2
1 мин за четене

Кратки хумористични истории с неочакван край  
                             🐐🐐🐐
Малкото козле отива на училище и в първият учебен ден старата коза го пита.
- Ти какъв искаш да станеш, като пораснеш?
Козлето се замислило и казало:
-Искам да стана Пърч, като тате! 
-И ти как разбра, че баща ти е Пърч?
-Госпожо Козева, всичките ми съученици тук, са мои братя и сестри.
                               🦟🦟🦟
Един комар се напил с АВ положителна и много го заболяла главата, абе як махмурлук. Тогава погледнал къде се намира и забелязал,че е в кръчмата. 
Тогава си казал...,,От днес нататък повече няма да пия от алкохолици. Започвам да търся само вегани и благородници. "
Жена му го чула и рекла:
- Добре, за веганите разбирам, те живеят най- здравословно, но защо ще търсиш и благородници?
-Виж игличке моя, нали те имат синя кръв, 
а аз утре ще ходя на мача на Левски срещу Лудогорец, просто исках предварително да се екипирам. Жената на комара се изсмяла с гръмко ,,Бъз" и казала:
 - Съветвам те да станеш фен или на Манчестър или на ЦСК, защото иначе ще ходиш все гладен и без фенова екипировка. - Ма...каква фенова екипировка?  Аз искам да съм в отбора!
- И какъв ще си, нападател?
- Не разбира се, ще съм вратар...

                               🦔🌵
Отива малкото таралежче при кактуса и го пита:
- Бате, ти да не си далечният братовчед на тате, дето все папка жабки от Чернобил?  -Не аз съм леля ти, която си смени пола и влезна в новата партия на Зелените.
                                🥚🐣
Две яйца решили да изконсумират връзката си, точно на Великден. 
- Толкова си шарено и хубаво- казало едното.
- А ти си толкова голямо и здраво- добавило другото. 
- Излъгах те, аз не съм истинско, аз съм шоколадово и съм Kinder Surprise. 
Другото яйце се пукнало от стрес и казало-
- Не може да бъде, в кой месец си?
                                                            
Л.Стоянова

© Lyudmila Stoyanova Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??