5.07.2019 г., 8:41 ч.

Вкусни среднощни желания 

  Проза » Еротична
1324 3 12

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

Всеки път точно преди да прекрачат границата и да се слеят в едно, тя се отдръпваше. Искаше този момент да е наистина специален, невероятен и за двамата, а не нещо като ястие в ресторант за бързо хранене.
 А едва се сдържаше... Тялото й просто я умоляваше да капитулира, но тя се гордееше, че може да се контролира отлично.
 И всеки път точно в този момент той винаги й казваше едно и също
 че точно преди да го направят иска да я попита нещо много важно...
 Това направо я разтапяше
в своите фантазии тя го виждаше гол и гледащ я с обожание, как отваря устните си и я пита:
Обичаш ли ме?
 Тогава тя го поглеждаше в сините очи, потапяше се цялата в тях и тихо, почти телепатично дори му прошепваше:

Обожавам те!
 От тук нататък фантазиите й бяха всеки път различни, но това не й пречеше да се изчервява, когато се сетеше за някоя от тях...
 И ето
 най-накрая денят на сливането им в едно беше дошъл. Спалнята се къпеше в светлината на свенливата Луна, навсякъде горяха романтични свещи с безброй аромати и тихата музика на любимата й група топло ласкаеше сетивата й...
 Ръцете му трескаво, но невероятно нежно я обгръщаща отвсякъде, а дрехите им сякаш сами падаха от телата. 
 Той я вдигна със силните си ръце и перушинено гальовно я положи на сатенения чаршаф... Тя бе готова напълно, а както отлично виждаше, и той...
 Времето спря своя ход и тогава
той я погледна с бездънните си сини очи и тя потъна изцяло в магията им. Усещаше, знаеше, чувстваше, че мигът беше тук и сега.
 На въпроса му дали го обича щеше да отговари с душата и тялото си положително... А после пак... и пак... и пак...
 Тогава забеляза как паниката се настанява в тях. Почувства с кожата си неговия страх от овладелите го емоции...
 Инстинкта й на жена й показа вярното решение, а устните й сами го откриха...
 Очите й гледаха нагоре умоляващо и с надежда.

Не спираааййй  промълви той Скъпа, искам да те попитам накъсаното му дишане прекъсна думите му, но секунди по-късно той продължи нещо много важно...
 Тя заработи още по-усилено с езика си, предвкусвайки въпроса с вкус на нейните най-луди среднощни фантазии...

Гълташ, или плюеш?
 Шокът от казаното й причини две адски болки
първата в сърцето, а другата в зъбите й, в мига, в който челюстите й със свиреп звук се удариха една в друга...

14.01.2017.

Георги Каменов 

© Георги Каменов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Е, прекръстих те леко )
    Извинявай, Теодоре, ама се случва :0))
  • О, благодаря, Тодоре, за загрижеността - да, цял съм и в бойна готовност )
    А иначе се радвам, че съм ти бил полезен с поука тука :0))
    😊😊😊
  • Благодаря, Ангелче, и си много права )
  • Да, ама аз съм едно срамежливо момче (по акъл, не биологично) и се притеснявам, когато споделям някои нещица :"
    Пууу, изчервих бузки отново :^))
  • Розали, малко ми е неудобно да го кажа, но при мен този страх не съществува )
    Ама как прозвуча :=))...
    Но и внимавам да не говоря глупости в подобни... деликатни (и много приятни) моменти :0))
    Благодаря сърдечно за свежарското включване 😊😊😊
  • Благодаря за комплимента, Стойчо.
    А иначе, както се казва, да не попадаме в ситуацията на лирическия )
  • Секс гилотина?!
    Възможно е; и съм чувал нещо подобно,но там по-скоро е било форма на насилие...
    Майсторски написано!
    Поздравления, Георги!
  • Ми, такОф съм :+))
    Ето и три чаровни усмивки и от мен в отговор 😊😊😊😊😊
  • ...
    Ах, ти...
  • Леле, Ина, изядохте ме с тази романтика така, както лирическата... Да не влизам в подробности )
    Романтична усмивка и за теб :0))
  • "...перушинено гальовно я положи на сатенения чаршаф..." Еее, отивам да спя! ..."Романтиката е сега в моторите, които пеят по небето синьо"... добре, че това се сетих като отвори Мариана темата за романтика А въпросът е сериозен. Поздрави, Мислителю
  • Ами лошо момченце съм си, Мариана )
    Ама що ли не се чувствам виновен :0))
    Ама и ти си лоша, сега се чууудя, какво ли скри в мислите си )
    А щом питаш къде е романтиката, ето една романтична усмивка за финал ;"
Предложения
: ??:??