18.12.2007 г., 8:28 ч.

Влюбвам се 

  Проза » Други
1913 0 10
1 мин за четене
 

Влюбвам се. Влюбвам се всеки път в утрото, в кафето, в душите. На другите. Душата ми - душа в празното. Душа - празно. Напразно.

Отвращава ли те цигарения дим?

Плувам в очите си. До удавяне. Сприхава съм напоследък. От невъзможността да се срещна с мечтите си.

Само пясъци. Крясъци. И потни чаршафи. Задушавам се.

Лишавам те от смисъл. И се наслаждавам. А някога те откривах в музиката. И те посвещавах. На теб.

Засичал ли си за колко минути пуша цигара? За седем. Вая се. И всеки път се извайвам чужда. Скърцам със зъби нощем. Сънувам реплики. И куплети. А слънцето ме прескача.

Подари ми... Наречи ми... Може би съм префърцунена. Или изгряла. Или шепотно-лутаща се. Като коприва. Мак. Сусам. Обичам различни вкусове.

Снимай ме... разлята, неосъзната, шеметна. По халат. Спести ми фокуса. Нека открия следите ти в шарките. Отляво. Отгоре. Снимай ме в твоя свят.

Прощавам ти професионализма. Обичам аматьорството. В синьо и бяло. Съцвят.

Влюбвам се и в тъжностите. И в човешкото. Като печени бадеми. Като стихийност. Или кръговрат.

Колко цигари има в кутията ти? Дай ми и огънче. Като непознат.

© Ралица Стоева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Браво, прекрасно! Различно№
  • Страхотно!
  • готино
  • Трогна ме...много хубаво, много.
  • Горе виждам едни тъпи коментари които няма да поставяме под въпрос винаги има хора кото са лишени от въображение и представа за реалността. А това е просто невероятно истинско супер моментно.
  • леле ацки яко е шеметно и различно...умът ти е като пинпонка...ацки мн ми хареса..наистинааа.мн е добро -6
  • Времето на раздяла с илюзиите е дошло.Цигари, алкохол,чаршафи.........не това е живота.Удоволетворение ще ти даде само истинската любов(дано я срещнеш)и чистотата на човешките взаимоотношения.УСПЕХИ И ПОЗДРАВИ
  • "....изхвърли пепелника за нови фасове!"
  • Творбите ти хранят моята лудост по един целебен начин!
  • Ей, момиче не знам къде влезе всичко това - навсякъде, дори и във вените!
    Невероятно е!
    Харесвам как пишеш, различно и дълбоко!
    Имаш невероятна философия!
    Браво!
Предложения
: ??:??