10.10.2011 г., 16:08 ч.

Войната на магьосниците 

  Проза » Фантастика и фентъзи
917 0 4
1 мин за четене

Глава Първа "Изгубилите се магове" 

Утрото разцъфваше, привличайки пак слънчогледите с ярките си, недокоснати от облаци, лъчи. Всичко живо сега даваше първите признаци за жизненост и радост, тъй като че ли се отблагодаряваше на огненото, енергодаряващо кълбо.  
Гладко, лениво, на външно сякаш слузесто, но всъщност покрито с люспи тяло бавно се промъкваше от някой заслон. Дебело колкото ръка на културист, дълго почти три пъти колкото баскетболист, студ - почти заскрежил люспите, жажда - изцеждаща, глад - непоносима, готвеща да умъртви дори и по-големи плячки от самия себе си.
Влечугото си зае мястото на открита зеленикаво-кафява поляна, обляна пряко с щедрите лъчи на слънцето. Зареждаше се и се топлеше.
- По  дяволите, ше на изядат! - Роний посочи с пръст едно птиче, разярено блъскащо човката си в дърво.
- Нали си магьосник, няма значение за теб дали ще е този безобиден кълвач, или... 
- Да, да... Магьосник, който може само искри да разхвърчава и те не биха могли да запалят дори този ясен. - Затъжено показа един разлагащ се, полуразяден и ларвест дънер.
Белобрадият старец не промени  израза на лицето - коварен и загрижен, търсещо нещо. Заоглеждаха се постоянно, все едно че са в огледална вътреплазмена призма, толкова неориентирани и... май изгубени. Не знаеха къде са. Нямаха си и на представа, че са в джунгла и то не къде да е, а на Земята - на милиарди светлинни години от Хроян. 
Трябваше да се върнат назад, съвсем скоро, но преди това трябваше да си поправят сложния уред, който отваряше път - портала в областта, известна на човека като Бермудският триъгълник.  

© Сияние Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ще се старая! Утре почвам втората глава, като ще взимам впредвид писаното!
    Благодаря за коментарите и оценките!
  • Имам усещането, че си започнал да пишеш, но по едно време си си казал: "Дай направо да пристъпвам към историята", а после си решил, че все пак не ти се пише, пльоснал си някакво кратко резюме накрая и уж си си свършил работата.

    Явно имаш идея, но трябва по-подредено да представяш историята, ако искаш да хванеш вниманието на читателите.
  • Интересно повествование! Очакваме продължението!
  • Очаквам коментари!
Предложения
: ??:??