8.01.2013 г., 13:00 ч.

Всеки ден 

  Проза » Други
666 0 2

      Всеки ден животът ти поднася нещо хубаво и не толкова хубаво. Това е като магазина, в който влизаш ежедневно - претрупани рафтове и наредените артикули на тях! Разглеждаш ги, имайки  възможността да задържиш погледа си към някои, или бегло да погледнеш други! Едни харесваш, други - не... Но при самата мисъл, че зървайки някой неща, ти се усмихваш, лицето ти придобива друго изражение, нали?!Заради това, че имаш избор… това означава много. Това значи, че ти можеш да сравниш. И протягайки ръка да избереш, какво да вземеш! Да му се  порадваш, да усетиш онази топлина и любов, с която то е излъчвало, карайки те  да го харесаш.

  Замисляш ли се какво ти подсказва този момент?! Че съдбата те обича! Предоставя ти възможността да определиш и приемеш точно онова - малкото или незначителното на пръв поглед! Но пък голямото, същественото за теб - това, което би те изпълнило и направило щастлив!

 

  Точно затова, приеми го и го вземи - приеми щастието в избора, който правиш! Наслади се на всичко хубаво, което можеш да усетиш и изживееш, максимално! И нито за миг недей да забравяш - ти си щастливец!!! Защото имаш избор.

© Сед Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • toxin, благодаря! Избора е в нас самите, а дали е правилен или не - следва да разберем !
  • О, Сед, толкова е истинско и хубаво! Приветствам те за тези ти разсъждения! Всички имаме избор, дано по-често правим правилния!
Предложения
: ??:??