6.10.2009 г., 16:05 ч.

Вселената вътре в мен 

  Проза
650 1 2

И нека отново черните клавиши засвирят своята мелодия. Нека буквите се леят по листа и да рисуват грозни картини. Нека мъката да властва над съзнанието и болката, да притиска сърцето и да цеди яркочервени капки от него. Нека мракът властва, а светлината в края на тунела да е от идващия влак. Нека пак да се чувствам така.

Глупаво ли е да искам още болка, когато плувам в море от радост? Глупаво ли е да жадувам нещо ново... нещо старо, всъщност, да се върне. Искам да се върне мъката, да се върне тръпката в сърцето и да боли пак. Тези тъпи мазохистични мисли... желания... страсти... Едно единствено чувство отрови душата ми и вирусът навлезе в тялото ми. Но то, чудно как, изгради имунитет и сега вече не допуска чувството близо. А аз отново искам да се разболея от вируса. Хората пазят здравето си, а аз го ненавиждам. Ненавиждам целостта на вселената вътре в мен. Сякаш винаги трябва да има нещо което да се руши, да властва хаосът. И тогава се чувствам... добре. Колко глупаво...

© Симона Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Не е глупаво...И аз бях така,а после...открих истинската любов!
  • През деня неуморно изграждам, през нощта неуморно руша. Поздравления за куража да разголиш душата си...Ще те чета, Симона...Барона
Предложения
: ??:??