23.12.2020 г., 10:39 ч.

Я по-ведро! 

  Проза » Хумористична
212 3 6
2 мин за четене

Ухилен, катаджията козирува бодро:

- Добър ден, сержант Петров, моля слезте от колата и отворете портфейла за проверка...

- Ъ?

Катаджията, очевидно във весело настроение, се разсмя:

- Ама съм и аз – все изпреварвам събитията...Багажника отворете...

- Но аз нямам никакво нарушение...

- Така ли? Тръгвай тогава...

- Наистина ли?

Катаджията пак се разсмя:

- Не, естествено! От шега не разбираш ли? Я да видя... А, пасажерът не е с колана?

Шофьорът се огледа. Есен, празен път, ята птици се носят високо, високо – няма кой да ги спре за проверка.

- Ама в колата няма пасажер...

- Как ще има? Паднал е – нали не е привързан с колана... Кой знае къде се е разбил... Я, но ти си май пиян?

- Не съм пил...

- Тест за алкохол... Дъхни в юмрука ми!

- Моля?

- Виж какво, глоба за употребен алкохол е 50 лева, за неподчинение на контролен орган – 200...

Шофьорът с все сила дъхна към протегнатия юмрук.

- М, да... Пиян си!

- Как така? – шашна се той – Как така?

- Че кой трезвен човек ще диша в юмрука за проба?...

Тишина. И катаджията каза:

- Хайде АЗ да ти дам една двайсетачка, ти да ме пуснеш и да свършваме...

- Моля?

- Уф, увлякох се! Пак избързвам... Че и твоите реплики взех да казвам...

- Ъъъъъ... Таковата... Да ти дам една двадесетачка и да ме пуснеш...

- Неееее...

- Петдесет...

- Нееее...

- Ама колко да...

- Бе я виж как си приказваме и се забавляваме... Аз парите за днес изкарах, ама ми е едно скуууучно... Давай нататък.. Може и с вариации…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Елке, Скитнице!
    Весела Коледа!
  • Позабавлявах се
    Светли празници!
  • Ама че шегаджия! Весела Коледа!
  • Благодаря, Надя, адаш!
    Надя, ама хората се веселят... Е, за чужда сметка, ама...
    А за снимката... Сигурна ли си, че не си била във вещото си състояние?
  • Шоу за таланти...
    Поздравявам те.
  • Това са отживелици, сенсей. Отивам да сменям лична карта. Въпрос: "Шофьорска книжка имаш ли? " Казвам: Не. "Да, но кола имаш и две глоби. Плати ги и пак ела." Камери... От глобите ми се дорева, а като си видях снимката - ревнах. Изглеждах, като починала... Лани.
Предложения
: ??:??