4.10.2022 г., 21:21 ч.  

За или против боя като елемент на секса 

  Проза » Други
742 4 8
2 мин за четене

Може ли мъжът да бие жената, когато тя е негов сексуален партньор?

Въпросът сякаш звучи абсурдно в съвременните цивилизовани общества.

Но нещата далеч не са така прости, както изглеждат на пръв поглед.

Защото жените съумяха да постигнат еманципация и надигнаха глава,

грубо нарушавайки казаното от свети апостол Павел в неговото послание до Ефесяни:

 

[5:22]  Вие, жените, покорявайте се на мъжете си, като на Господа,
[5:23]  защото мъжът е глава на жената, както и Христос е глава на църквата, и Той е спасител на тялото.

[5:33]  ...а жената да се бои от мъжа си.

 

В крайна сметка всичко е тръгнало от първобитните пещери, където самецът е властвал над самката. Нещо повече - една жена не може да получи пълноценен оргазъм - оргазмът на самката от първобитната пещера, ако тя не изпитва преклонение пред силата и абсолютното господство на мъжа. Такава жена няма да е доволна нито от мъжете, с които дели легло, нито от себе си. Тя ще е вечно неудовлетворена и ще избива тази своя неудовлетвореност чрез други дейности - твърде далечни на ероса. Но къде е тук мястото на боя? - справедливо ще попита любезният читател. Веднага ще му отговоря. Мнозина си въобразяват сексуалното общуване, считайки, че негов венец е копулирането. Но истинският секс е винаги първобитен по своята природа. Той е завръщането на атавизма в леглото. Най-животинските нагони, царствали в онова безкрайно отдалечено време е трудно да бъдат възпроизведени от съвременния индивид. Ето защо боят /но не побоят/ привнасят първобитно начало в сексуалното общуване. Самата жена тайно мечтае да бъде бита и унизена и чак след това обладана. Това обладаване е нейната награда - наградата на дресираното с пръчка животно за това, че е скочило през огнения обръч. Мъж, който се носи прекалено цивилизовано с жените е вътрешно презиран от тях. Жената мечтае да бъде поставена на място от мъжа по силов начин, включващ грубост като израз на първобитна сила. Така тя съпреживява древното си начало и инстинкти. Боят - било чрез пръчка, било по друг, но не смазващ я начин, само възбужда жената. Той е неотменима форма за нейното пълно сексуално задоволяване, немислимо без него. Но на такава форма на доминация има право единствено мъжкарят, който е силен в леглото, а не този, който пребива жените от сексуално безсилие.

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Изказвам голямата си благодарност за прекрасните ви коментари /и за Любими/ на този иначе провокативен текст, колеги по перо и приятели. Човекът е бездна, а жената е бездна забулена в мъгла.
  • А бе, някой ще изяде тук боя или вече го е изял.... В света на животните, мъжкият отскача веднага след акта за да не бъде шамаросан, а други си губят живота без дори да разберат! А от Библията си извадил само част от цялото!!!
  • Голямо предизвикателство наистина! Аз предпочитам нежностите! Първобитното начало не!
  • Създай предизвикателство, .
    Поздрави!
    Успех!
  • Да биеш по-слаби от теб не е признак на смелост, а на страхливост и комплексарщина, така, че това е много далеч от мъжеството. "Men of quality support women equality!"
  • Леле, как ще те награкат грозните феминистки и платените правозащитници!
    А от бой няма нужда. Понякога след секс мъжът предпочита да е бил набит. А понякога и бой е отнасял, ама не се е женел...
    Изобщо - умните и красиви жени нямат претенции. Претенциите са при глупавите и грозните, смятащи, че така са по-интересни...
  • Все пак еволюираме и няма как отношенията да останат константни, те също се развиват. Но определено, според мен повечето от жените харесват повече косматите мъже, вместо епилираните - твърдя го от моя скромен опит. Също мога да твърдя, че една сексуална "атака" с притискане в ъгъла (или затискане върху леглото) обикновено възбужда повече жената, отколкото вялото галене с перце И така - "БОЙ" ми се струва доста преекспонирано и крайно, мисля че това време е отминало...
  • Интересно ми е, дали има жени, които харесват боя, па макар и като средство за възбуждане! Аз определено съм противник на боя! Младен, зачекваш теми, които водят до размисъл! Хубав ден ти желая!
Предложения
: ??:??