9.03.2010 г., 16:25 ч.

За жените (четиво за мъже) 

  Проза » Хумористична
961 1 0
4 мин за четене

 

С диви круши и резенче хляб във торбата
тя пристигна - хвърли в ръцете ми шала
и прошепна: "Аз съм Мария... Аз съм жената
на всички мъже и на мъртвите даже."

 

Борис Христов

 

 

 

Жените не са само автомат за деца, мляко и предизвикване на ерекции. Те са и хора! Макар, че те не смятат същото за нас. Може би грешката за това е наша. Така мислят те. Когато мислят.

 

Жените, всъщност, или не мислят, или мислят за нещо друго! Това е аксиома и не се нуждае от доказателство. Ако не вярвате, извикайте жена си да види красивия гол, който току що е вкарал Бербатов. Тя ще изгледа повторението, ще въздъхне и ще каже: „Ах, каква стегната фигура!”. Но по-вероятно е само да въздъхне и нищо да не каже. От деликатност. За да не ви обиди. И ще си помисли за всичко друго, но не и за изящната парабола, която е направила топката, преди да се забоде в мрежата.

 

Жените не грешат, те просто имат слабости. Това им е позволено, защото са слабия пол. На нас не ни е позволено да проявяваме слабост, защото сме силни. Слаб ни е само ангелът.  

 

С жените не се спори. Това е едно от многото безполезни неща, които не трябва да правите с тях. Ще загубите време, нерви, а накрая и самия спор. Ако все пак бъдете въвлечен, може да приложите сила за разрешаването му, но това е закононесъобразно. По-добре станете цар на мълчанието или абдикирайте с изместване на темата. Ако не се получи, полезен ход е да обещаете нещо – подаръче, включване в домакинството или нещо друго, което тя знае, че много мразите.

 

Жените са умни. По някакъв свой начин. Ние това не го разбираме, нито пък можем да го обясним. Природен феномен, с който сме принудени от време навреме да се съобразяваме.

 

Жените имат интуиция. Те безпогрешно усещат мястото ни в обществото и размера на банковата ни сметка. Всеки друг размер у нас е просто бонус за тях. Но не разчитайте само на него.

 

Жените са красиви, защото обръщат огромно внимание на външността си. Това е разбираемо. Те са запознати подробно с всяка своя черта, извивка и гънка на лицето и тялото. Просто сравнете времето, което те прекарват пред огледалото, с вашето сутрешно 5-минутно бръснене. А какво да кажат мъжете с бради, които спокойно могат да забравят на какво приличат.

 

...

 

Но, каквито и да са жените, те са нашето липсващо ребро. Без което ние просто не можем. Когато е на мястото си, то ни притиска, а когато е далеч от нас, макар и да дишаме по-свободно, то ни липсва.

 

© Ники Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??