За какво ли съжаляват хората по света, преди да умрат? Може би...
Руснаците: Съжаляват колко много водка ще остане неизпита.
Французите: Съжаляват колко много жени ще останат недолюбени.
Германците: Съжаляват колко много бира ще остане неразлята.
Италианците: Съжаляват колко "Ферарита" ще останат некатастрофирали.
Испанците: Съжаляват колко много дербита между Реал и Барселона ще останат неизгледани.
Японците: Съжаляват колко много Тойоти ще останат непроизведени.
Чеченците: Съжаляват колко много руснаци ще останат с глави на раменете си.
Американците: Съжаляват колко много апокалипсиси ще се случат без тях.
Китайците: Съжаляват колко много ментета ще останат неизнесени за Източна Европа.
Англичаните: Съжаляват колко много любовници на принц Чарлз ще останат незаснети тайно.
Гърците: Съжаляват колко много държавни фалити ще останат неизпротестирани.
Иранците: Съжаляват колко много самоделни бомби ще останат невзривени.
Евреите: Съжаляват колко много месии ще останат неразпънати на кръст.
Македонците: Съжаляват колко много световни цивилизации и национални истории ще останат несътворени от тях.
Севернокорейците: Съжаляват колко много атомни бомби ще останат неизстреляни по Южна Корея.
Швейцарците: Съжаляват колко много банкови влогове ще останат неохливени.
Афганистанците: Съжаляват колко много завоеватели ще останат с долни крайници.
Мексиканците: Съжаляват колко много километри американска граница ще остане нелегално непремината.
Турците: Съжаляват колко много сериали ще останат незаснети и неизгледани от българите.
Българите: Съжаляват, че всички имат за какво да съжаляват, а те нямат.
© Петър Всички права запазени
ние както винаги се отличаваме с оригиналност