16.10.2018 г., 16:29 ч.

За кратко беше мой 

  Проза » Писма
1280 2 2

 

На 32 години съм. Жена с дете. 
Наскоро се запознах с мъж, който ме разбираше и подкрепяше още от първия момент. Правехме планове да се видим, но те все се проваляха. 
До преди седмица и половина всичко беше наред. Пишехме си по месинджър и вайбър. С часове говорехме вечер по телефона. Чувствах, че се обичаме. 
При първия ни разговор по телефона, му казах за детето. Каза ми, че това, че имам дете от друг за него не е проблем, че детето няма вина. 
Наскоро започна, че ако не е детето, щели сме да бъдем заедно. Изведнъж се промени. 
Мина ми мисълта, че е разказал на родителите си, на някой приятел или колега за мен и са му наговорили едни. Възможно ли е? Вчера цял ден плача, когато му казах да не бъде с мен щом е така. 
Обичам го и искам да бъдем заедно! Какво да правя? 
Благодаря! 

Д.

© Мечтателка Всички права запазени

лично

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • По това, което успях да го измоля да ми каже, е, че не иска т.нар.роднини на сина ми да се месят в живота ни. Аз не бих го допуснала и съм му го казвала. Но той явно не е убеден. Или онези са му говорили нещо, тъй като искат да се върнем с детето. Не бих се върнала до бившия.
    Обичам този мъж, който ми показа и ме научи, че и аз съм човек, а не изтривалка и боксова круша.
  • Някои се влияят, други - не. Ако един човек иска да е с теб, ще бъде и няма да използва оправдания.А всъщност всичко е възможно! А това, че не сте се виждали на живо е още един минус. Аз си оставам с мнението ( лично мое и не си го налагам), че не тропне ли лъжичката ми в паничката и не му ли гледам очите пред мен, няма никакво такова- обичам. Пожелавам ти, просто да се сбъдне това, което иска сърцето ти, но ако поставяме условия пред човека, когото обичаме,...е, всеки сам да си решава. Мисля,че всеки е умен за себе си. Поздрави!
Предложения
: ??:??