3.04.2019 г., 13:20 ч.

За мечтите... 

  Проза
286 0 0

Голямо изпитание е да устоиш на трудностите.
Но понякога по-голямото изпитание е да посрещнеш сбъдването на мечтите си без да се уплашиш и да избягаш. Без да се скриеш в познатото, равното и удобното.
Някой ден, ако си с чисто сърце, ще се сбъдне - всичко, за което си мечтал.
Ще дойде изведнъж. Не във формата, в която си очаквал. По-различно ще бъде, много по-истинско. (Само не се вкопчвай във формата, рискуваш да го пропуснеш.)
В началото може и да не разбереш, че мечтите ти се сбъдват. По някое време, обаче ще се почувстваш толкова жив и цял, и истински... Светът ти ще стане блестящ и красив и ще бъде невъзможно да сбъркаш.
А пречки винаги ще има (за да тестват решителността ти), ще трябва да срутиш познатия си свят, за да изградиш новия. И ще боли (както боли при раждане), но след болката ще дойде на бял свят твоя нов живот.
Там е уловката, в този момент трябва да избереш да продължиш или да се откажеш.
Защото всички някак намираме сила да се справим с нещастията, но малко намират смелост да понесат щастието!   

© Georgi Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??