23.10.2007 г., 9:24 ч.

За него 

  Проза
921 0 4
2 мин за четене
 

   Стоях  замислена на прозореца и гледах как малките снежинки падат на земята и се топят. Тази картинка ми напомняше  за мечтите ми. Мечтаех постоянно, за всичко и за всеки. Може би  заради това стигнах толкова близо до дъното.

     В този момент си помислих  колко би било хубаво телефонът ми да звънне. Не е  нужно да бъде той. Просто някой да се сети за мен.

     Само при мисълта за него, цигарата сама скочи в устата ми. Сега си спомних последния път, в който  стоях загледана след колата му. Искаше ми се да крещя, да го спра, да го задържа при себе си, но знаех, че той никога не би останал. Онова, което го теглеше към „неговия" свят (както той го наричаше), пълен с безкрайни купони, наркотици и безразборен секс, беше по-силно от всякаква трезва мисъл, съвет или дори от мен. Никога не съм го спирала, защото знам, че нямам право. Той никога не ме е обичал и няма да ме обикне истински. Много хора казват, че обича само себе си, но аз знам, че не е така. Пламъкът в кафявите му очи и неповторимата усмивка разпалваха огън във всяко момиче, което той пожелае, но след време  този огън бързо биваше погасяван от студения поглед, който той използваше винаги, когато губеше интерес към нещо или някой.

   Каменно лице, подигравателна гримаса - това  му служеше да държи хората далеч от себе си. А всъщност - изплашен, отвратен от глупостите на тези, които се наричаха негови приятели, изморен от самотата  и с истинско желание да бъде обичан. Това виждам аз, когато той заспива до мен. Спокойното му лице и сенките, които играеха по тялото му, ме караха да чувствам, че не мога да живея без него и неговата близост. Не ми е давал никога нищо, но имам чувството, че светът е в краката ми, когато е до мен. Целувките му ми дават живот всеки път, когато губя желание  да бъда жива. Понякога се чудя дали  помни името ми , а аз знам всичко за него.

     След всяка наша среща не съжалявах, но се чудех защо се връща пак и пак при мен. Тръгваше си винаги през нощта и ме оставяше да се чувствам като използвана и захвърлена играчка, която той получаваше, когато пожелае. Знаеше  това, но никога не се обърна назад и никога не показа някаква привързаност.

    Любовта ми, за съжаление, не изстиваше, а ставаше по-силна с всеки изминал ден. Докато се усетих, го обичах повече от себе си и това бавно ме убиваше. Правех грешка след грешка, загубих  самоуважението и достойнството си. Промених се. Станах студена, бездушна и спрях да се усмихвам... но важното е, че той продължаваше да се връща при мен.

    Докато стоях на прозореца, загледана навън и потънала в мисли, телефонът ми наистина звънна... той е... тази нощ отново ще бъда негова... 

© Перла Тайна е Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • красиво е,като приказка,но е реалност.ако това момче е "изплашен, отвратен от глупостите на тези, които се наричаха негови приятели, изморен от самотата и с истинско желание да бъде обичан." тогава ти си надеждата от която се нуждае,покажи му себе си,разкрий му се,не през ноща,а през очите си.не кряскай зад колата му,седни до него и го вържи с белезници,не му се моли,покажи че той няма какво да направи за да те отдели от него,да го вярва това.той иска да е обичан,когато се скарате,викай му,упреквай го,но го прави докато силно си го прегърнала и не пускаш погледа му с твоя.нека това момче намери в теб това което търси,след като е изгубил приятелите си,време е да намери нов,един и той да е повече от приятел.Него го боли от света,бъди лекът му.
  • Не знам за него,но ти го обичаш много.Такава любов или ще отмине бързо,като пламъче на прегоряла страст,или ще остане вечно.
    За него...според мен изпитва нещо специално,но любов ли е и той сигурно не може да каже.
    Размисли дали си права за това:
    "А всъщност - изплашен, отвратен от глупостите на тези, които се наричаха негови приятели, изморен от самотата и с истинско желание да бъде обичан. Това виждам аз, когато той заспива до мен."
  • Май желанията ти се сбъдват. Направи нещо, за да остане при теб. Той май те обича. Долових нещо такова от разказа ти. Усмихни се!!!
  • Мерси...както повечето се досещат това е моята история...
Предложения
: ??:??