12.05.2022 г., 11:28 ч.

За вашето бъдеще, мили деца - 2. 

  Проза » Хумористична
269 2 4
1 мин за четене

/сборник училищни задачи по всичкология/

Гражданинът Петров отново бил наказан от жена си – да изтупа килима. Излязъл на балкона на шестия етаж и решил да й отмъсти като я накара да чисти плочника пред кооперацията. И, докато летял свободно към красивата земя, забелязал на съседната улица спряла линейка, чийто шофьор и доктор пиели бира в капанчето на кака Гена.

Замислил се – ако след пльокането му те припалят старичкия двигател за 1 минута, вземат завоя и прелетят 122-та метра до входа на кооперацията със скорост 99 километра в час, колко време ще е необходимо да разчистят плочките пред образцовия дом?

хххх

Гражданинът Кольо Мръвката всяка вечер изпивал за тонус две ракии, четири бири и бутилка някакво вино. Една чашка мятал в устата за пет минути /с почивките за лафчета с останалите прежаднели цокачи/, биричките се точели по двадесет минути едната /включително времето за кебапчетата/, бутилката вино се изливала за 1 час и 12 минути /с мезе вода, защото парите свършвали/.

Въпрос – колко време отделял Кольо Мръвката за възстановяване и регенерация на организма от дневната работна суша?

хххх

Бай Иван внезапно станал милионер, минавайки покрай високия 166 метра и 82 сантиметра небостъргач на Киро Далаверата, сега вече сър Крейтън Далавер – Смит – Уелкъм, известен милиардер и благороден филантроп…

Паднал от площадката на последния етаж стол го улучил точно и ощастливил наследниците му с 1 000 000 лева.

Колко от тези пари ще стигнат до джобовете им – след ДДС-то за компенсации от 20%, данък „Полет“ от 3,5%, такса за кацане върху тротара от 14%, акциз върху внезапен късмет при нещастен случай?

Ккаво щяха да получат наследниците, ако столът беше паднал от осмия етаж – височина само 32 метра и 04 сантиметра?

На какво разстояние до подобна сграда трябва да се движи пенсионер, за да има шанс поне 33% да ощастливи наследниците си със своята липса и неочакваната полза от безсмисленото си бродене из града?

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??