16.07.2009 г., 15:22 ч.

За всичко си има първи път 

  Проза » Други
936 0 1
1 мин за четене

Първата ми най-добра приятелка, хлапета, деца, в детскта градина... мъжкараните...

 

Първото разочарование... тя ме разкара, бях непотребното другарче, при големите...

 

Първата ми любов... учих го да сваля една приятелка...

 

Първото ми детско парти... дори не бях поканена на него. Заведох втората си най-добра приятелка до къщата. Тя просто не знаеше къде живее рожденичката.

 

Първото ми голямо любопитство... в компанията на момчетата : Какво има под полата на учителката?!

 

Първият ми бой! - е, естествено беше с момче...

 

Първият път, когато ми разбиха сърцето... на същия лагер, на който научих моето приятелче как да свали моята приятелка...

 

Първият път, в който намразих мъжете... когато бях на единадесет.

 

Първата любов към литературата... щом се научих да пиша.

 

Първият ми разказ - така и не ме разбраха... Вторият... отново... тогава се влюбих в математиката...

 

Първото стихотворение... оттогава любовта ми е по-силна от всякога!!?

 

Последният ред е пак за теб - мое вдъхновение! Ти си навсякъде...

 

 

© Юлия Работова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??