15.10.2021 г., 11:24 ч.  

За всяко добро - зло 

  Проза » Хумористична
379 2 4
1 мин за четене

Родиш се – добро за теб, но веднага шамар по задника – първи сблъсък с реалността.

 Грабваш алчно и засмукваш – добро, спасение от глада. Смучеш биберона – лъжовното зло за бебета и вярващи.

Сменят ти памперса – добро и сухо увива дупето, но набързо се пълни. И злото смърди.

В детската ясла ви нареждат да спите мъжко и женско наедно – добро начало. Обаче, оказва се, че нямаш понятие защо си мъжко. А това си е зло.

Чакаш шест години доброто – ура, ученик. Оказва се, че трябва да отидеш и на другия ден, че и после… Злото чак до дванадесети клас.

Учиш, учиш, учиш – трупаш доброто, знанията. Обаче те оценяват. В повечето случай злото е недоволно от запомнянето на темата на урока, иска и да разбираш.

Влюбваш се – щастие, добро… И се жениш – черната житейска реалност на злото.

Доброто идва със семейството, злото го допълва с тъща и тъст. Доброто носи децата, злото добавя зет и снаха.

Доброто ти намира място за заплата, злото иска и да работиш за нея.

И така – цял живот. Доброто – живееш, злото – не знаеш защо…

Накрая умираш – за теб добро. А пък ако чуеш какво разказват ближните ти… Какво зло – хептен. Но доброто надделява – хем не ги чуваш, хем те ще плащат удоволствието ти…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??