26.02.2013 г., 7:55 ч.

Заветното "Да" (втора част) 

  Проза » Разкази
1017 0 7
1 мин за четене

Ники се върна в края на лятото. Искаше да се видим. Няма да крия как блъскаше сърцето ми от страх, от вълнение, шеметно беше. 
Когато се погледнахме в очите, знаехме какво ще се случи и се случи. Не ми беше първият, но с него открих всички тайни на секса. Беше всеотдаен и търпелив, заедно се учихме на това изкуство. Бяхме двама млади влюбени, с отворени умове, без задръжки и излишни предразсъдъци. Свободен терен трудно се намираше. Вече беше дошла зимата, която беше доста люта. Морската градина беше като ледена приказка. Тя ни приютяваше. Нито студ сме усещали, нито страх, само страст.

Зимната ваканция аз трябваше да замина на спортен лагер. Режимът беше строг. Всяка вечер ни проверяваха за чужди елементи по стаите. А хормоните са се развихрили, само една мисъл имахме в главите.

Ники ми беше дошъл тайно на гости. Тъкмо останахме сами и сме се отдали на любимото занимание, на вратата се чука. Чувам гласа на треньора. Беше рано за проверка. Явно някой ме беше издал.
Бяхме на четвъртия етаж. Имаше тераса и Ники, чисто гол там на -20 градуса. Отварям аз вратата и тренерът прави бърз оглед. В стаите ни винаги беше разхвърляно и не забеляза мъжките дрехи. После направо към балкона тръгна.
 "Ето, сега вече ми хвръкна главата" - си помислих.
Върна се, каза да си лягам и трясна вратата. Какво е станало? Да не е паднал? Пълен ужас. Излизам, няма го. Вече го виждах размазан на плочника. Сълзите ми сами потекоха. А той, милият, се прехвърлил на съседната тераса и виси от парапета както майка го е родила. Беше станал на ледена висулка. Докато го стопля после, голям зор беше. Е... беше си и доста приятно.

Ще разказваме някой ден на внуците, дядо им какви каскади е правил заради баба им!


/следва продължение/ 

© Дани Сулакова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Браво! Хайде сега ще погледна и 3-та част!
  • Заслужаваше си интереса и ми остана още в аванс. Ще чакам красиво продължение! Отново поздравления и 6-ст!
  • Не е чел нищо от мен.И по добре да не го прави,че като знам останалите ми творби какви теми засягат,не ми се мисли.Излишно е да казвам,че почти всички са истински,а някои от тях лични.
  • Хехе, луди млади, усмихна ме
    Върна ме във времето назад при моите спомени
  • Ах ти, откъде знаеш колко части има
  • Давай трета и четвърта част заедно, хайде...
  • Дани, благодаря ти. Чакам и трета част.
Предложения
: ??:??