12.07.2013 г., 22:53 ч.

„ЗАВИНАГИ” е днес 

  Проза » Еротична
1642 1 12
3 мин за четене
                                    
                                       Реплика на разказа „Гласът”

         (Разказ в две части, съвместна продукция на eliboto и suleimo)

            Всяка прилика с действителни лица и събития е случайна!

                                               І  част от eliboto
 
Дарина се стресна и се събуди.  Огледа бавно стаята със замъглен поглед като фокусираше всеки предмет изпречил се пред очите ù.  Беше плувнала в пот и още трепереше вътрешно. Това просто не беше истина,   вече  дни наред сънуваше един и същи сън.  Една фантазия,  една несбъдната мечта.  Защо постъпи така?  Защо се уплаши в последния момент?
Припомни си всеки един детайл от това,  което стана в таксито…
„Той наби рязко спирачки и се обърна! Беше познал гласа ù! „Карла”?!? – само това произнесе…”  И в този момент страхът ù взе връх над всичко. Какво ще стане сега, след като се е разкрила? Нямаше право да се вижда с клиенти! Щяха да я изгонят от работа. Това беше единственият ù доход. Пък и работата ù харесваше. Там беше различна, разкрепостена, свободна, силно желана. Хиляди мисли се блъскаха в главата ù. Постъпи съвсем импулсивно. Скочи от таксито и побягна по улицата като последната страхливка. Чу го, че вика нещо подире ù, но не разбра какво. Мушна се в първата пресечка, после зави в следващата. Спря се, едва когато разбра, че не ù е останал дъх.
Движеше се в полусън, едва се дотътри до едно кафене и влезе вътре, не да пие кафе, а просто да поседне. Седеше и гледаше в една точка, но не виждаше нищо, беше изпаднала в ступор. Едва след известно време се усети, някой нещо ù говореше. Сервитьорката се беше навела към нея с леко притеснен вид:
- Искате ли чаша вода? Зле ли ви е? Да потърся ли помощ?
Дарина  даде знак с ръка,  че не иска нищо. Стана несигурно от масата и излезе навън. Ясно беше, че за изпит и дума не може да става. Реши да се прибере пеша. Едва се дотътри до квартирата и още на прага сълзите ù рукнаха като поток. Мислено се нарече с куп обидни имена. Отново си го представи там в таксито, как погледите им се срещат, как се обръща към нея и произнесената едничка дума – името ù. За миг беше мярнала в погледа му учудване и още нещо, надежда може би… Боже, каква глупачка беше. И от всичко си спомняше само две неща – очите и гласа му. Успокояваше я това, че той ще се обади пак.
Оттогава беше  изтекла цяла седмица,  а той не се обаждаше.  Това я изнервяше,  мислеше,  че не я е харесал,  побъркваше се,  изобщо не можеше да се съсредоточи в уроците.  С всеки звън на телефона  по гърба ù пробягваше тръпка и тя се стягаше мислено,  очаквайки любимия глас. По това време започна и да сънува.  Все един и същи сън,  който я караше да се събужда мокра и възбудена,  с набъбнали зърна,  дишаща тежко и с една болка ниско долу в корема,  болка от незадоволено желание…
                                                   Следва продължение написано от SULEIMO...
     
Какво ме вдъхнови:  Една велика песен на Куин – "Кой иска да живее завинаги?"  и   един  разказан  сън.

© Дани Сулакова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Къде ме върна бе Фреди? Само каква лудост ни гонеше с Анджи, докато го пишехме това!
  • Представих си всичко в детайли. Толкова добре изрисувано с думи
  • Като парченце белгийски шоколад на езика. Остави го да се разстопи бавно, носи наслада, добро настроениеи усмивка
  • Добре, че са мънички и вкусни, като апетитни хапки, та ги поглъщам наведнъж... частите де
    Разсмя ме тук, само като си я представих завалийката бягаща...
  • Благодаря Лина, Виктор. Ще предам на Ели комплиментите ви.
  • Страхотна комбинация сте двете. Като морето. Най красиво е то преди буря!
  • Чета ви! Поздрави за тандема от мен.
  • Това си е направо секс импровизация с неочаквано развитие и край. Ще чакам с интерес следващите събития!
  • Рано си станала Кали! Да полееш незабравките ли, мила?
    Сънища и фантазии изпълняваме всякакви
  • Това е трета част Мери! С Елибото се редувахме при написването на четири части на творбата. Първите две носят името "Гласът", другите две "„ЗАВИНАГИ” е днес". Трябва да призная, че писане на проза в тандем е трудна, но изключително интересна задача. Никога не знаеш как точно ще те провокира партньора ти.
    Благодаря за интереса Мери!
  • Обещаващо начало... Ще чакам...
Предложения
: ??:??