14.07.2013 г., 20:02 ч.

„ЗАВИНАГИ” е днес (втора част) 

  Проза » Еротична
2072 1 9

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене
Реплика на разказа „Гласът”
(Разказ в две части, съвместна продукция на eliboto и suleimo)Всяка прилика с действителни лица и събития е случайна!
ІІ  част  от  suleimo
Продължение от І част на eliboto
 
Няколко  нощи  подред  сънуваше  един  и  същи  сън:

 Полунощ.  Вали  проливен  дъжд.  Движат  се  по  магистралата  със  -  150 км/ч. От  плейъра  звучи  песента    TRY  на  PINK.  Върти  се  без  прекъсване.  Тази песен  така  ги   побърква,  че  страстта  им  свети  в  тъмното.  "Където  има желание,  ще  има  пламък.  Където  има  пламък,  някой  е  длъжен  да  изгори." - се  пее в  нея.  Беше  ú  влязъл  този  рефрен  в  главата.  Луда  възбуда  пълзи издайнически  по  нея.   Тя  седи  на  пасажерското  място,  облечена  с  ефирна бяла  рокличка.  Не  си  говорят.  Сърдити  са,  но  тя  го  желае  много. Разкопчава  колана  си.  Сваля  сутиена  и  го  слага  нежно  в  скута  му.  Той  не реагира.  Тя  бръква  под  полата  си,  надига  се  леко  върху  седалката  и  сваля бикините  си.  Слага  и  тях  в  скута  му.  Отново  никаква  реакция.

Тя  си  повдига  роклята  и  започва  да  мастурбира... Тялото  ù  се  извива,  очите  ù  са  затворени,  хапе устни... 

- Карла,  тук  и  сега! - казва  той  и  рязко  набива  спирачки.

Аварийната  лента.  Той  спира.  Впива  жадни  устни  в  нея.  Тя  се  покрива  и без  да  отделя  поглед  от  него  отваря  вратата  и  слиза.  Застава  пред  колата - жълта  светлина  осветява  мокрото  ù  тяло. 

Той  слиза  от  колата,  повдига  роклята  ù  с  една  ръка,  а  с  другата  я  притиска  напред  към  капака  на  колата.  Прониква  в  нея.  Тя  е  влажна  (в повече  от  едно  отношение).  Бавни,  силни  тласъци.  Протяга  ръце  напред, хваща  я  за  косата  и  я  дръпва  назад.  Гърбът  ù  се  извива  като  на  котка.  После  той  решава  друго,  хваща  презрамките  на  роклята  и  я  сваля  до кръста.  След  това  я  притиска  надолу.  Пляска  я. Тя  се  стряска  и  я  боли.  Следва  второ  плясване,  това  вече  я  възбужда  страшно  много.  Гърдите  ù  се  притискат  към  капака  на  колата.  Нагорещен  метал...

Покрай  тях  профучават  коли,  но  почти  никой  не  им обръща  внимание,  а онези,  които  ги  виждат,  вече  отлитат  твърде  далече...
 Мощна  гръмотевица  раздира  небето  и  се  слива  със  страстния  ù  вик.

 Събуди  се.  Дишаше  тежко,  накъсано,  възбудено.  Опитваше се  да  пробие  през  пелената на  съня.  Някакъв  звук  се  дразнеше замъгленото  й  съзнание. Телефонът  звънеше…

 

                                                                            КРАЙ



П. П. Следват още две части под заглавие "Сбъдната фантазия". Там Елибото продължава историята без мое участие.

За мен емоцията приключи с тази глава.

Влади, благодаря ти, че ми подари тази фантазия! Беше шеметно! :)

© Дани Сулакова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Сутрин прчетеш ли една твоя творба и си готов зареден с настроение
  • Фантазия, която носи удовоствие и на двете страни (разбирай между героите или флирта между автора и читателя), значи сме си изпълнили задачата. В еротиката, съпричастието изглежда малко по-различно. Примерно тялотото ми реагира на такава творба, която ума ми отхвърляше. Не търся обяснение, приемам го. Сами си слагаме бариери, а не бива. Това е емоция, която може и да не ти хареса, но ако не опиташ как ще знаеш.
  • О, не ме смущава и не ме възмущава такава игра, Су. Друго е ако се стигне до изнасилвания или до убийства. Дано не се стигне и до задоволяването на извратения нагон с покойници... Интересно до къде може да стигне фантазията ви. Дерзайте, момичета!
  • Бо, това не е правене на любов, а задоволяване на нагон.
    От друга страна е фантазия подарена ми от приятел, която много ми въздейства.
    Ако това те смущава, не смея да си представя какво ще коментираш за следващата част. А да не говорим за последната творба на Анабел. Там ще бъдеш подложен на изпитание, обещавам ти
  • Су, по моите разбирания за правенето на любов е доста пресилено и на моменти по грубо от животинското, но приемам всичко, което се харесва. Всеки случай е много, много образно! Поздравления!
  • Привет Септ. Музиката винаги е била силен стимул и при двете ни. Точно тази има скрит смисъл, за който ние само си знаем.
    Жанет да ти кажа, нямах намерение да публикувам последните две части, понеже в тях нямам участие. Именно затова написах как се казва продължението. И в Гугъл лесно щяха да го открият. От друга страна в интерес на читателя е на едно място да му се предложи цялата творба в завършен вид. Ще помисля.
    Благодаря и от името на Ели!
  • Тъкмо си викам гледай сега как ще я ръфна - какъв е този край, нооо разбрах
    Нека чакането започне... сега ( пфууу, отново )
  • Виктор, Кали, стихията сме ние самите. Само ни трябва провокация и ставаме заря от емоции, които отекват дълго, понякога вечно. Помитат ни, зямъглявайки и малкото здрав разум останал в нас.
    А после....!!!
  • И бурята идва! Природна стихия!
Предложения
: ??:??