7.08.2014 г., 22:57 ч.

Здравей, Любов! 

  Проза » Писма
1104 0 0
4 мин за четене

Здравей, Любов!

 

Нямам думи да ти опиша колко щастлива ме правиш само с присъствието си, без да ми говориш.

 А когато чуя ангелския ти и меден глас, политам към чудни светове.

Докосвайки и целувайки ми отваряш врати към приказни небеса- там, където сме само Ние двамата- не "аз" и "ти", а "НИЕ", защото сме едно цяло!Двата полюса на магнита!

Ин и Ян!

Никога няма да знаеш колко съм те търсила по света из хилядите грешни лица... Колко мрачни пътища извървях към теб...

Как очите ми те търсиха всеки ден сред безбройните празни мъниста...

Никога няма да знаеш как всеки твой грешен избор беше светулка за мен в тъмния лабиринт от тръни и плевели...

Колко молитви измолих на всички божества да ми покажат правилния път към теб. Няма да знаеш колко нечестни сделки сключих с Вселената, за да те пази само за мен.

Думите ми не стигат да ти разкажа колко пъти в съня си протягах ръце да те докосна и после как се събуждах  с лице, обляно в сълзи, защото всичко е било само един миг от приказка.

Открих те и започнах да живея.

Открих те и разбрах, че светът е цветен, а не черно- бял.

Имам само едно сърце и на теб го давам. Пази го, защото друго нямам. Имам и само една душа, изпълнена с Любов към теб. Подарявам ти тези тъй простички неща, а всъщност всичко, което притежавам.

За теб ще бъда пристана, на който да отпочинеш.

Слънцето, което ще изгрява след всяка силна буря.

Вятърът, който винаги ще те тласка да продължиш напред.

Ще бъда и вълните, които винаги ще те изкарват на брега.

Ще бъда светлината, която ще те озарява в тежките битки с мрачните демони на душата ти.

Ще бъда всичко и всеки, но най- вече ще бъда

ЖЕНАТА за теб!

 

Обичам те!

Запази се такъв, какъвто си, защото в теб се влюбих и в това, което си!

Животът ми - това си

ТИ!

© Цвети Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??