4.04.2020 г., 15:47 ч.

Знам, че си някъде там... 

  Проза
528 5 5

Здравей, прекрасно мое Лято! Знам, че си някъде там, на една ръка разстояние и надничаш зад отсрещния баѝр. Навярно се чудиш, нещо не е както преди! Така е, не е! Живота на много хора се промени и ще се променя още и още, само едно се моля, да е към по-добро! Обещавам, да не се оплаквам от горещите ти дни! Обещавам да се разхождам повече на открито, да вдишвам сутрешната ти прохлада и да благодаря на Бог за всяко подарено утро! Обещавам да ценя живота си такъв, какъвто е! Обещавам да се радвам на всяко малко стръкче, на песента на птичето, да вървя дори по неравния път без да мрънкам, знаейки, че докато го има него /пътя/, ще има и накъде да вървя! Не се страхувай, лято, ела такова, каквото си, горещо и красиво, с шума на морските вълни, с топлите летни дъждове, с вятъра, който умело се заиграва с косата ми! Ние, хората, навярно няма да бъдем същите, но ти, Лято, не се променяй, защото те обичам такова, каквото си!

 

© Руми Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Дано всичко да мине, замине. И пак да бъде лято, което навярно ще бъде по-топло от предишното. Светът се променя по спиралата на времето...
  • Благодаря ви, момичета, прегръщам ви! Бъдете здрави!
  • Ще дойде, Руми! А, ние, дано сме се променили към добро!
  • Емо... 🙂
  • Без думи!😢
Предложения
: ??:??