27.05.2022 г., 12:19 ч.

Зрялост 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
515 5 17

 Когато се пуснеш от полата на майка си и се хванеш за полата на съпругата си.

© Венко Василкин Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Според снимката ти излиза, че го знаеш от опит, но е хубаво, че е така.
    Аз съм непробвал, но наблюдавам света около мене, като нямам друга работа.
  • Голата истина 🤣😋🤣
    Поздравявам те.
  • Да си мъж е невъзможно, ако си без жена! (Не мога да проумея унижителите на жени. Ролан и Горки са казали: използващият силово превъзходство над жена не за нейно добро е недостоен за великото звание на мъж; тяло е най-малкото нещо, което жена може да даде на мъж. Китайска и френска пословици учат: не удряй жена дори с цвете; няма студени жени, има несгрети от мъже.)
  • Така се става човек, .
    Поздрави! Успех!
  • И вярно, но е за добро.
  • Кратко и ясно! Поздравления!
  • Има и свекърви кръводарителки.
    Зависи колко дълъг е бил, Библията твърди, че за Бог едно денонощие може да е колкото хилядолетие и обратно.
    Плевел, псевдоним странен, ще потърся по обичая си творби от тебе (като забелязала мои) отпреди време поне колкото съм в сайта, после кликвам за харесалите ми.
  • Аз се чудя, защо някои жени носят панталони, а те били "Свекърви" (интересна дума свързана с кръв)
    Чудя се в първият ден на сътворението имало ли е жени 🤔
    Силвия, то сянка, сянка, ама съм бял, като ханъма и приличам на хипопотам. Иначе не е лошо под полата
    П.п. В сайта има
  • Бих прибавил чревните микроби на човека, птичката по зъби на крокодил, "Тайният живот на дърветата" (Волебен), мъжка гладуваща риба с потомството в устата си до порастването му. Съществува т. нар. хранителна верига и не ми се иска да съм погълнат от звяр. "Човек за човека е вълк", но бива ли да е така... Обаче сянката му не е предметът. Всеки е хомо, но трябва да е и сапиенс. Според Библията човек е върховна твар, но отговорник за животните. За съжаление добър шеф почти липсва.
  • Интересно звучи. Във флората и фауната не е много по-различно. Правя си асоциации с едни птици по гърбовете на хипопотамите. Също и за гъби и лишеи по кората на дърветата. Така че това би трябвало да е заложено и в човешката раса. Мъже, жени, всичко е симбиоза на природата и част от нейната функция е взаимодействието на един вид с друг. Дали ще е дълга и широка полата или къса и тясна, няма кой знае каква разлика в сянката, която прави. 🤭
  • Чак толкова надали без Божия помощ, но поне за някогашните вярвам на баба ми, че късащата от тялото си детето не би го жертвала за мъжката идиотщина агресивност.
  • Под "оправи" имаш предвид, че ще стане, като в първия ден на сътворението ли?
  • Не съм дъновист, но ценя мнението на Беинса Дуно, че светът ще се оправи за двадесет години, ако властта се даде на жените.
  • Много откровено и е написано от мъж.
  • Жабокът, свекървите пък са с панталони.
    Щураче, утре ще пратя друго, за което гадая дали ще имаш същото мнение...
  • Много остроумно казано ха ха
  • Си слагаш пола.
Предложения
: ??:??