7.05.2013 г., 22:44 ч.

Звуци 

  Проза
1394 1 3
1 мин за четене

Чудя се, откъде идва този звук. Чувам го в ушите си, но май идва от главата ми, защото покрай мен няма музикални устройства, усилватели и подобни. Засили се... Започвам да чувам не само самия звук, а поток от звуци. Течащи и сплитащи се, образуващи някаква мелодия... Каква е тази мелодия? И тя се усилва... Когато се опитам да се вслушам в нея и да я чуя по-добре, сякаш затихва... убягва ми... Щом просто замълча и забравя за нея, тя отново започва да бучи в главата ми с пълна сила.

 Какво е това?Луда ли съм? Или специална... задето чувам неща, които другите не могат да чуят? Мога да разбера, само ако се уверя, че тази музика наистина съществува, независимо дали някой друг освен мен я чува, но как?

Чувала съм за хора, които виждат неща, които другите не могат. Повечето ги наричат луди, но дали всъщност не са те самите луди?

Дали мозъците на подобни хора, които могат да видят невидимото, не са по-силно развити? Кой да знае... Та много наричат дори гениите луди, а те не са... Просто са различни и то не за лошо...

 Но един гений не винаги може да докаже твърденията си, а какво остава за едно обикновено момиче, което просто чува разни работи... било то гласове или други, каквито и да е звуци...

 Може би просто трябва да последвам звуците... да ги опозная и ако един ден успея да възпроизведа това, което чувам в главата си, тогава може би няма да съм луда, а специална.

© Цветелина Маркова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Понякога се случва, осени ли ме стих,
    ведно с текста мелодия да дочувам...
    ---
    ... мелодия с ноти дори написал бих,
    ако те не бяха ми инкогнита от тайни.

    *****
  • И Джон Ленън постоянно е чувал музика в главата си. Така са се родили много от великите му песни. Следвай звуците, Цветелина и, убеден съм, че един ден ще можеш да възпроизведеш мелодиите, които звучат в теб. Примитивните хора наричат "лудост" нещата, които не могат да опознаят. От гениалността до лудостта има само крачка. Не я прави! Бъди специална!
  • Олдъс Хъксли може и да ти даде отговор на тези въпрси чрез книгата си "Дверите на възприятието"
Предложения
: ??:??