Aug 1, 2018, 9:08 AM

Цената на компромиса в името на успеха 

  Essays » Social, Phylosophy
15880 3 0
1 мин reading

Какво е успехът? Успех е дума с много понятия. За някой това е семейството, за други това са парите, за трети това е любовта. Въпреки различните му значения, всички се целим да го постигнем. За мен успяват хората, които са готови да направят всичко за да го постигнат, да правят компромиси постоянно. Но каква е цената на компромиса в името на успеха  и заслужава ли си? Отговорът на този въпрос е във всеки един от нас. Защо хората се замислят преди да направят компромис в името на успеха им? Не е ли точно успехът нещото, за което блуждаем най-много? Успехът е една мечта, цел, амбиция, която имаме от ранна възраст, която следваме цял живот. Няма ли да бъдем нещастни, когато не го постигнем? Как ще се чувстваме, когато осъзнаем, че нямаме мечтаното семейство, мечтаните пари или мечтаната любов? В пътят към успеха никой компромис няма цена. Човек прави и дава всичко възможно за да го постигне. Някой хора казват че понякога всичко това е напразно и че няма смисъл. Но тези хора са забравили целите и мечтите си, забравили са успехът, които са искали, отказали са се при първата пречка, при първия тежък компромис...

Всеки следва успехът си, а той е нашето щастие, а то, то цена няма!
 

© Иван Драганов All rights reserved.

До къде сме готови да стигнем?

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??