Feb 19, 2014, 12:03 AM

Чудото любов 

  Essays » Love
7438 0 0
3 мин reading

                                                                        Една дума ни освобождава от всички тегла                                                                          и болки на живота: Тази дума е Любов!
                                                                                                                                         /Софокъл/
   
     Любов. Една единствена дума, криеща хиляди чувства и тайни. Нещо различно, нещо истинско, нещо, което ни прави щастливи. Онова малко нещо, което е в състояние винаги да ни усмихне. Онази магия, която ни кара да се събудим, погалени от слънчевите лъчи.  Чувство, което ни изтръгва от света и ни потапя в нов. Свят, изпълнен с блян, копнеж, огън… с щастие! Не е ли това смисълът на живота? В това да се усмихваш без видима причина. Да почувстваш, че можеш да полетиш от щастие. В това да къпеш сърцето си в океан от любов. Заря да искри от очите ти. Не е ли удивително да намериш своята сродна душа? Да сте заедно във всичко, добро или лошо. Да ви се струва сякаш светът ще рухне, ако не сте един до друг. Да си готов да направиш всичко, за да бъде човекът до теб щастлив. Да почувстваш и намериш това, което те отправя към вечността, което ти доставя радост и никога да не го изпускаш. Озаряващото чувство, което топли сърцата ни вечно, което ни кара да живеем, да мечтаем, да се борим, да се чувстваме живи! Да, това е любовта!
          Но нека не забравяме, че както монетата, така и любовта има две страни. Както сладка, може да бъде и много опасна. Би ли могло всичко да се преобърне за миг? Може да бъдеш нараняван, но да прощаваш, защото просто не можеш да живееш без този човек - причината за твоята усмивка. За да успееш да изживееш напълно любовта, трябва да си отдаден на нея, да имаш чувство, че сърцето ти принадлежи на другиго. Да, любовта може да бъде трудна, но все пак няма нищо лесно в този живот. Но, ако не си наранен от нея, как тогава ще разбереш същността ù? Искаш ли нещо, бориш се за него докрай. За да може един ден да бъдеш доволен и удовлетворен от себе си. Преминеш ли през трудностите и изпитанията на живота, ще имаш това, което искаш. В мисълта ти ще живее рай. Може всичко да ти се струва невъзможно, но това не ти дава право да го загърбиш. Важното е никога да не се отказваш. Повярвай, тогава ще достигнеш онзи връх на щастие, за който всеки копнее. Щом обичаш, няма нищо, което да ти попречи да достигнеш до своята любов. Според един персийски мъдрец, любовта е болест, от която никой не иска да оздравее. Който се е разболял от нея, не желае да бъде лекуван. Любов, за която няма граници, която гори в сърцето ти. Любов, която прави света прекрасен. Любов, която дава криле, за да преоткриеш живота си. Да, затова си струва всяко едно усилие. Макар и опасна, любовта, остава любов! 
         Велики творци са се прекланяли пред любовната магия. Една от загадките, скрити в дълбините на душите и сърцата ни. За нея са написани най-нежните стихове, за нея са изпяти най-красивите песни. Тя е навсякъде около нас! Но има ли нещо общо с разума? Източникът на онази истинска любов, произлиза дълбоко от нашите сърца. Както е казал Гьоте - "Как? Нима любовта има нещо общо с разума?" Не, за истинската любов граници няма. Там сърцето те направлява. Тази любов, състояща се в емоциите, способни да върнат топлината в душите ни и да накара сърцето ни така силно да бие, че още малко ще изскочи. Любовта е неизчерпаем източник на живот. Ти държиш ключа за своето щастие, отключи сърцето си и позволи любовта да те обгърне!
        Всеки един от нас търси най-правилните пътища в живота си. И едва когато ги открие, усеща, че живее. Любовта е онзи стимул, който ти помага да откриеш вярната пътека в непроходимата гора. Силата, която ти дава стимула да продължиш напред и да преодоляваш болките и ударите, които животът ти поднася. Любовта лекува, прави ни уверени. Показва ни, че има смисъл във всичко, което правим. Смекчава сърцата на хората, сразява злобата и лъжата, разтваря душите ни за красотата на живота. Създава палати от чувства. За мен любовта остава най-прекрасното чувство на този свят. Не намирам нищо по-важно от това да обичаш. Не забравяйте колко важно е това. Бъди човечен, подари усмивка! Раздавай любов! Щастие! Това е най-голямото чудо в живота! Обичайте се, няма нищо по-хубаво от това!

© Памела All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??