Jun 11, 2007, 11:50 AM

Цветът на обичта (миниатюра) 

  Essays
1534 0 18


Какъв ли цвят е обичта? Навярно всеки се пита!

Чувал съм, че това е бил цветът на сърцето!
Но нали сърца на света има много. Тогава?

Може би затова най-яркият цвят на обичта, казват, е този на...

жестокото сърце!

© Морякът All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря! Не зная, Никол, дали си права. Защото като смесиш всички цветове - се получава черно или бяло. Ян или Ин. Но никога едно временно... А и двата са цветове на скръбта, на тъгата.
  • "Пурпурен дъжд" .....посвещавам ти това свое стихотворение,Моряко, което утре ще публикувам Тук, в Откровения. Защото докосна душата ми със своите творби~~~
  • Ама,че е сладуресто,въпреки че е кратко.Браво на теб.
  • Благодаря, че си се отбила тук, Белоснежке! За мен това е цветът на кръвта от нараненото сърце!
  • Не е ли любовта пъстроцветна - като дъгата!?
    Поздрави!
  • Благодаря Ви, Лунна сянка, Мила и Нежна, Далия, Незабравима Креми, че сте се отбили! Знаете ли, докато изписва имената Ви имах чувството, че започвам да пиша някакъв стих? Бъдете щастливи!
  • Много интересно...
    Знаеш ли... аз никога не съм се замисляла, какъв цвят е обичта.
    Хм, не ми трябваше много да мисля.

    Няма такъв цвят, според мен!
    Поздрав!
  • Не! Най - яркият е този, който заискрява вътре в теб, когато го откриеш. Не мога да го опиша, защото всеки го вижда различно, но съм сигурна, че ще го познаеш! А цветът на жестокото сърце не е цветът на любовта. Не гледай натам, може да те унищожи...Обърни взор другаде, ще се изненадаш колко близо може да се окаже!!!!!
  • Браво!
    Поздрав!
  • Благодаря ти, Поли!
  • жестоко!*
  • Благодаря!
  • цвета на любовта!?попитай незрящия той ще ти каже , че любовта е онова което не виждаш , не усещаш и неможеш да определиш -всичко което извън рамките на думите и усещанията е любов -любов е тогава когато неможеш да й дадеш име , определение и цвят...вътре в теб ,изпълва всичко в теб -без да имаш обяснение защо и как се случва това !
  • Благодаря!
  • Справедливост? Т.е. - кой каквото е заслужил. Дай Боже!!!
  • Цветът на обичта е този на очите! Има различни очи!
    Те са огледало на душите!
    Очи черные и ...так далее...
    очи страстные и прекрасные...
  • Благодаря, Даша! По коментара съдя, че мислим еднакво! Но нали има и справедливост!
  • Всички сърца по света имат един цвят - цвета на кръвта.
    Най-жестоки са най-тъмните души.Не само в любовта.
Random works
: ??:??