Apr 24, 2007, 4:39 PM

Една любов 

  Essays
1492 0 5

Една любов се ражда сляпа. Една любов те кара да правиш неща, за които не си и подозирал, че би извършил. Но тази любов е само твоя... или ничия. Трудно е да обичаш, а да си отхвърлен. Трудно е да искаш, а да не даваш. Кофти е кoгато не те разбират... Все по-често вече се убеждавам, че светът е кофти... Животът е гаден, хората - злобни... Къде отидоха мечтите, обичта, нежността?!? Къде са... Сега всички искат само да те вкарат в леглото си и после да ти кажат сбогом... А това "сбогом" може да ти струва живота...

© ГеРчИтУ All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Напълно споделям мнението ти...Това се случи и с мен.Омръзна ми живота и по точно хората да се ебават с мен... и се промених.Жалко само че към адски лошо.Но по трагичното в случая е, че промяната започва да ти харесва...Само внимаваи да не поемеш и ти пътя към промяната и ако го сториш помисли до къде можеш да стигнеш...
  • аз също мисля, че до една голяма степен си права, че светът буквално се е изродил, но ти не трябва да губиш вяра, защото там някъде има някои, който няма да си легне с теб и да те изхвърли, а ще дойде и ще остане завинаги. заради този някой си заслужава да живееш, така че: keep going and writing
  • "Сега всички искат да те вкарат в леглото си и после да ти кажат сбогом"...толкова вярно..
  • Отговора на Къде са е Няма ги. Някога хората не бяха такива.Но просто станаха такива, защото и те са наранени като теб и се озлобяват към живота,
  • Добре дошла Гери!
    Живота не е гаден, а хората не всички са злобни. Продължавай да мечтаеш. Мечтите се сбъдват когато най-малко предполагаш.Любовта е навсякъде,само трябва да разбереш коя любов е най-добрата за теб!
    Пздрави!!!
Random works
: ??:??