May 1, 2007, 3:55 PM

Искам да си тук 

  Essays
2370 0 1
1 мин reading
Искам да си тук...тук близо много близо до мен да усещам дъха ти,ръцете ти,нежните ти устни.Жадувам да сме двамата тук и сега не преди и някога...защото тук е красиво!Толкова топло и безкрайно цветно.Всички дръвчета са цъфнали,птичките весело чуруликат,насреща ми дечица волно тичат и се смееят...не е ли прекрасно?!Някой хора го наричат бял и смятат,че когато умрът ще го посетят.Ание живеем тук,когато сме двамата,ние сме в Рая.Толкова прекрасно,че ненамирам думи да се израза...ДА,когато си до мен,искам да сме вечни,да сме неразделни,да споделяме всеки миг от живота ни....от трепета при първата целувка,от тръпката при всяка следваща,защото нашите целувки са толкова сладки колкото първата.Искам всяка ссекунда да изживеем с пълна сила,да се насладим на всичко,независимо дали боли.Защото понякога и в Рая идват дяволите...но не ме е страх,защото знам,че ще си до мен и ще ми помогнеш да не изпитвам болка...а само безрезервно щастие и любов.
Да,искам да си тук...тук близо много близо до мен да погалиш нежно косиите ми и със силна прегръдка да потъна в обятията ти,където за мен е РАЯ!

© Таня Трифонова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??