May 4, 2007, 12:16 AM

Истинска любов 

  Essays
2169 0 1
2 мин reading
       Сърцето ми жадува само за един човек - това е той, радостта на дните ми. Той е смисъла на живота ми. С него се чувствам свободна, чувствам се обичана, желана.
       Всяка нощ, сънувам как сияя в прегръдките му и с усмивка целувам устните му. Това е то любовта - обсебваща, но искана. Всеки път щом го видя, сърцето ми започва да тупти още по-силно. Желая да бъда с него не до края на живота си, а завинаги, във вечноста. Ако живеех втори живот пак бих искала да съм с него. Ако можех да обичам повече, щях да го обичам още по-силно и истински. Вече на сърцето ми е изписано неговото име, завинаги. Докато се усетя и хоп, той ми открадна сърцето и няма връщане назад, а и не искам. Всеки ден, всеки час, всяка минута, та дори и всяка секунда искам да съм с него, защото очите ми никога няма да се изморят да гледат този образ. Няма човек на емята, който да обича някой така, както го обичам аз. Като ме целува, всеки път отлитам на небето от щастие или се отнасям другаде, в друг свят.Той е човека, с който искам да прекарам остатъка от живота си. Птиците пеят само за нас, музикантите свирят само за нас, светът съществува само за нас. Никога не изпитвам студ, защото, щом усетя топлите му ръце и здравото му тяло, до което се стоплям.
     Не мога да си представя живота без него, без всичкото това щастие. Ако него го няма, всичко ще бъде различно. Птиците няма да пеят вече онези любовни, весели песни, а ще пеят  за мрака и самотата. Музикантите също ще свирят тъжни песни. Какво ще стане със света ли? Той ще загине за мен.
    Но за щастие смисълът на живота ми е тук, до мен. Винаги готов да ми подаде ръка в труден момент, той ме подкрепя и защитава. Понякога е доста ревнив. Особено когато ме заглеждат и заговарят. Избухва и му се иска да ги пребие всички, но аз винаги го успокоявам, че в сърцето ми няма място за друг, освен за него. Животът ми зависи от неговия и обратното. Ние сме всичко един за друг.
    Всяка нощ, той ми сваля първата звезда от небето и си пожелаваме вечно да сме заедно и нищо и никой да не може да ни раздели. Как може да обичаш човек дотолкова, че да искаш да умреш за него? Би дала всичко за този човек, без да получиш абсолютно нищо.
   Не си мислете, че сте влюбени, ако не изпитвате всичко това. Това е то любовта - прекрасна и удивителна, но понякога и опасна...   
       

© Деси Добрева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??