Mar 29, 2005, 8:01 PM

Жената с главно Ж... 

  Essays
6503 0 7
2 мин reading
Толкова си блъсках главата, за да разтълкувам понятията ГРОЗНИ и ГРУБИ жени. И тъй като не успях, потърсих помощ в тълковен речник, но уви и там не съществуват подобни понятия...

Съществуват ПЪЛНИ и ВЛАСТНИ жени, което в изкривеното съзнание на НЯКОЙ мъжки индивиди се равнява на ГРОЗНИ и ГРУБИ.

Но какво е пълна жена?
Още по римско време идеал са били жените със закръглени форми. Точно така са били изобразявани и статуите на богините - с пищен бюст, широк ханш и пълни заоблени бедра. В днешно време идеалът все още е същият въпреки, че много мъже не го признават. И точно заради тях ще попитам - Вие вглеждали ли сте се в една такава пълна жена?. Виждали ли сте блясъка в очите й?...Пълните жени са красиви и борбени. В очите им кипи живот, живот, изпълнен с романтика и нежност..Живот отвъд пределите на материалното и фалша. Такива жени се грижат много повече за външния си вид, те се борят да превърнат недостатъците си в предимства и почти винаги успяват. Пълните жени са и много страстни любовници, но не защото го правят все едно им е за последно, а защото го правят със сърцето си. В повечето случай те са крехки и лесно раними.
Пълната жена е магнетична, чаровна и добра. Тя събира всички мъжки мечти в една....само трябва малко смелост на господата, за да си го признаят.

Властната жена.
Това вече е творение на мъжете - неудачници. Само един мъж, който е безхарактерен, лентяй и некадърник може да създаде една такава властна жена.
Властната жена е силна, смела и безкомпромисна. Тя не се е родила такава, животът с хилядите си удари я е променил. Много често пъти животът на такива жени е бил пълен хаус - може би бедност, провален брак, самотни майки и др. Те влагат цялата си енергия и сила в това да просперират, да се изправят на крака и да вървят с високо изправена глава. Ако е семейна, Властната жена е глава на това семейство. Тя осигорява прехраната, плаща сметките, взема важните решения(Замислете се мъже, защо?), тя играе ролята и на мъжа и на жената.
Властни жени не се раждат - тях ги създават слабите мъже!

И така. Грозните и груби жени, всъщност са пълни и властни жени.
А ПЪЛНИТЕ и ВЛАСТНИ жени са ЖЕНИТЕ с главно Ж!!!

© Тони Димитрова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря ти за тези прекрасни думи,съвсем случайно попаднах тук в този сайт и прочетох твоето есе наистена е прекрасно с него доказах на много хора че пълните жени не са за изхвърляне
  • Страхотно е...Подсети ме за един приятел,който един път ми беше казал че може да чука слаби секси модели но ако иска да бъде обичан ще се отдаде на пълна жена...Тогава му се изсмях но сега след като прочетох това го разбирам....
  • Невероятно е! На мен също ми вдъхна вяра!!! Боже, прекрасно е!!!!!!!
  • Благодаря ти! Това разказче ми вдъхна сили да повярвам истински в себе си и способностите си.
  • Много благодаря и на трите Ви Наистина се радвам,че ви харесва и че споделяте вижданията ми
  • хах и мен ме усмихнапоздрави и хиляди усмивки
  • прекрасно
Random works
: ??:??