Feb 20, 2010, 1:03 PM

Животът е едно пътешествие 

  Essays » Students
9274 0 4
1 мин reading

Животът е пътят, който човек преминава. Физически свободният човек изживява живота си както прецени, иска, желае. Всеки пътува с мечтите си със спомените си, дори и някои да го натъжават. Животът е нашето богатство, което да съхраним и пазим. Когато избирам как да живея живота си, преценявам кое е по-добро за самата мен, кое е правилното. Виждам как греша, когато не се справям с нещо и се опитвам да поправя грешката си сама, защото сама съм я направила. Вярвам, че всеки човек греши, но не прекалено. Съдбата винаги ни води до там, до където ни е писано. През живота си човек преминава през щастливите си и тъжни моменти, среща любовта, запознава се с приятели, на които може да се довери и да го подкрепят в трудни моменти. Изживяваме живота си по най-красивия начин, който си представяме за нас. Когато виждам грешките на другите, се старая да се поучавам от тях, а не и аз да допускам същите. Любовта е една от главните теми в живота и пътешествието през него. Когато човек споделя хубавите моменти, красивите изживявания, сбъдва мечтите си с друг човек, това е нещото, което го удовлетворява наистина. Със срещата на сродния човек, пътешествието в живота е много вълнуващо. Животът на двама влюбени е красив и емоционален. Една приказка, която ги кара да се усмихват, когато виждат пламъка в очите си. Чувствата трептят като снежинките, които са трупат по пътя. Тяхната история е мечтаната история за всички. Изживяването, което се изпитва всеки миг, който изживяват, всяка мила постъпка, която правят един за друг, е нещо незабравимо. Любовта е силна и може да преодолее всичко, животът е любов. Всеки човек има нещо, което да обича наистина много.

За мен животът и пътешествието, което достигам с всеки ден, се свързва с любовта. Пътят ми е изписан с чувства и емоции. С моменти, които съм изживявала и които ми предстоят да изживея.

 

Без свобода и любов човекът не може да бъде истински щастлив!

© Христиана Нешева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??