Dec 31, 2006, 7:30 PM

Животът е прекрасен, когато си го направим такъв! 

  Essays
4609 0 0
2 мин reading
Малко са ценните моменти в живота ни...
Ограниченията валят от всякъде!
Ако само за  миг спрем и се замислим "Защо сме в целия този Хаос?",
ще бъдем залети от вълната зад нас, пред нас и ще се окажем в поредният водовъртеж от Живота.
Ето го и третият етап/етаж от стълбицата, чиито стъпала могат да бъдат многократно прескачани...
Тук грее блестящият Ян - нашето животодаряващо Слънце!
Ако на втория етап ние имахме избор, защото той го предоставя, то сега от избора, зареден от желанието се заражда Волята.
Волята е рожба на Умът и Действието, безценната искра, която разпалва огъня на нашата Сила!
Издигнали Съзнанието до тук ние влитаме в безброй нови моменти и възможности.
На сцената са всички учени и политици, всички велики военачалници и спортисти, но тук са и блестящите комици!
Вселената е недостижимо непознаваема и винаги ще е забавно да се изследва...
Желанието за победа е дълбоко вкоренено и винаги ще има Още...
Но когато се намеси жаждата за Власт, когато има подчиняване и заробване и хуморът не може да помогне...
Необходимото Зло е важен фактор на този етап. Без него как да се насладим на Доброто?
Без да си познал Грозотата, не можеш да оцениш Красотата.
В наше време представите ни за Сила и Енергия са много по-сложни отколкото са били да речем преди дори, сто години.
За да преминем чисти и възвишени на следващия етап, където ни очаква Любовта е необходимо да трансформираме понятието Сила в нещо, което засилва, укрепва и развива...
Както Слънцето подхранва цялата екосистема на Земята, така и силовите структури би трябвало да ни даряват Спокойствие и Сигурност...
Комичното в случая е, че в целия този театър според някои има само един зрител...
Приятели! Ние НЕ сме марионетки... ние имаме Свободна Воля!
Ние сме зрители, но и участници в театъра "Земя"! И когато играем ролите си, нека да бъдем професионалисти!
Нека се насладим на безкрайните възможности дарени ни от Бог!

Енергията сама по себе си не образува сила!
На този етап ние се учим да Я насочваме преди да можем да се възползваме от нея с истинското усещане за Мощ. 
Ето защо е необходимо да бъдем поне малко съзнателни...
Иначе оставаме на животинско ниво - оцеляване и възпроизводство...

На всеки следващ етап факторите се увеличават лавинообразно!
Животът става все по-вълнуващ!
Вече сме в открито море, а пред нас има Океан от възможности...

До скоро... на следващата сцена от безкрайните потоци на Времето.

Защото, Животът е прекрасен, когато си го направим такъв!

© Атанас Коев All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??