Apr 10, 2008, 5:45 PM

Животът е това, което се случва, докато кроим други планове 

  Essays » Social
7910 1 1
1 мин reading

Животът е едно много сложно понятие, в повечето случаи неизвестно за нас, хората. Той се дава от Господ и аз мисля, че дните на всеки от нас тук, на земята, са определени още при раждането му, също от Господ. Затова ние трябва да изживеем тези дни по възможно най-добрия начин. Да ги живеем така, сякаш всеки ден е последен.

Безспорно всеки човек има някакви планове за бъдещето си, някакви цели, стремежи и мечти. Вероятно те са основните фактори, които поддържат пламъчето на живота в нашите души. Прекрасно е това, че имаме стремежи към нещо. Представяте ли си, какъв би бил животът ни без тези планове, вероятно щяхме да се превърнем в едни, изпразнени от съдържание, същества.

В днешния материален свят обаче много от хората са се превърнали в "диви животни" в името на това да осъществят плановете си. А те най-често са свързани със спечелването на още и още пари и власт. В името на това - да осъществат плановете си, те често са безскрупулни, помитат всичко и всички по пътя си. Ако се наложи, си служат с измамаи, не ги интересува факта, че някой човек може да пострада от действията им.

© Виктория Генова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Вярно е,че животът свършва тогава,когато и мечтите изчезнат, но само мечтите не изграждат живота!Ти си права, че човечеството се е превърнало в нещо изцяло зависимо от материалното!Хареса ми макар и да е много кратичко!
Random works
: ??:??