Feb 8, 2014, 8:12 PM

Какво е щастието за мен? 

  Essays
26617 1 0
2 мин reading

  Щастието ли? То е чувство най-прекрасно! Щастието са всички прекарани моменти събрани в едно! То съществува благодарение на прекрасните неща в живота ни.

  "Щастие", една дума, която прави живота ни чудесен и му придава смисъл. Някои хора мислят, че щастието е да си богат, да притежаваш всички материални неща! Не! Това, че си богат не означава, че ако някой ден паднеш духом ще има някой, който да ти подаде ръка, за да се изправиш. Може би и няма да знаеш, какво означава израза 

 "Обичам те!". Щастието не се купува! То е навсякъде около нас. Щастието се крие в пъпката на разцъфващото цвете. В пашкула, от който се опитва да излезне едно прелестно създание, една пеперуда. От началото и е трудно да излезе, но когато усети свободата, когато разпери криле, тогава тя разбира, че всичко си е струвало за изживяването на този миг! Щастието е единственото нещо, което човек може да раздава без да притежава! Когато скачаш с бънджи, адреналинът е много силен, а щастието пулсира все повече и повече. От началото те е страх, но след това, когато скочиш се чувстваш невероятно! Сякаш си птица поне за момент не мислиш за нищо освен за огромния прилив на щастие. Разперваш ръце и политаш. Когато си щастлив, някои хора се радват, но други се чудят как да го съсипят. Щастлив си, когато някой човек ти покаже, че те обича! Всеки път, когато баща ми или майка ми ми кажат, че ме обичат, аз изгарям от щастие! Тогава напира нещо в очите ми, една капка пълна с любов! Щастлива съм, когато знам, че всички хора, които обичам са здрави! В живота много често се случва да те мачкат и притискат. Да, мен също са ме мачкали. Понякога съм се питала защо и аз да не мачкам хората? След това идва и отговорът, който получавам всеки път, когато се питам за това. Защото аз не съм такъв човек. Защо да падам на нивото да унижавам хората. Вместо това мога да им помогна, макар и малко! Хората, които са на улицата и просят пари за да си купят нещо за ядене. На тях не им трябва много, само една усмивка може да ги направи щастливи поне за един миг от живота! Когато видиш такъв човек и ако имаш храна или пари в себе си, сподели храната си с него или му купи една баничка или каквото и да е. За теб може да е само една баничка, но за него е един огромен жест, който никога няма да забрави! После му се усмихни, кажи му една блага дума! В този момент ти направи един жест. Тогава ще се почувстваш удовлетворен! Щастлива съм дори, когато някой ме обиди, защото съм разбрала, че този човек си е слагал маската пред мен.

  Трябва да сме щастливи, когато се събуждаме, защото можеше и да не погледнем прекрасното утро. Бъдете щастливи във всеки един миг от живота си!

© Боряна Тодорова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??