Jan 2, 2009, 5:40 PM

Какво е за мен Коледа? 

  Essays
7943 0 7
1 мин reading

Какво е Коледа за мен? Може би най-светлият празник от целия християнски календар.

За мен Коледа е едно ново начало, едно сбъдване на мечтата на човека за вечен живот. Коледа е светлина! Светлина за измъчените ни и изтерзани от проблемите и страдания души.

През декември сякаш цялата ми душа пее и ми е толкова светло и леко. Дали на Коледа се сбъдват всички желания, дали се случват чудеса? В този месец сякаш всички ставаме по-добри и по-човечни и искаме да зарадваме ближния. Коледа е любов! Да, може би не е хубаво, че само тогава се сещаме за сираците, за нуждаещите се, но какво би било ако и тогава не го правехме?

Хубаво е, че макар и един месец в годината Бог ни озарява със светлината си и ни кара да се замислим за нещастието по света и ни кара поне мъничко да бъдем по-добри и да се опитаме да помогнем на някого, да върнем вярата му, за да може и неговата душа също да запее, че Бог е любов, че Коледа е едно чудо, че се е родил Божият син - спасителят на света, че има надежда.

© Анна Дюлгерова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Хубаво си го написала.Нека да бъдем по-добри!Щастие и здраве през Новата година!
  • Честита Нова Година!!!
    Пожелавам ти здраве,щастие и любов!!!!!!!!
    Прегръщам те!!!
  • Усетих сърцето ти, Анна.
    И те обикнах.
    Голяма си. Покоряваш...
    Бъди обичана и щастлива.
    За много години!
  • Щастлива и весела 2009 година,Ани!
  • Да се замислим, да се надяваме, да мечтаем, да вярваме...
    Да Ани, това е Коледа!
    Щастлива Нова 2009 година ти желая! Много здраве, вяра и сбъднати мечти!
  • Винаги казваш верни неща. Пишеш с голяма доброта, Ани!
  • Честита и светла Нова Година, Ани!!! Прегръщам те с обич!
Random works
: ??:??